keuhkokuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marie

Vieras
Voiko olla keuhkokuume kuumeettomana jos on pelkästään kyljessä kipua, vähän väsynyt olotila ja sisäänhengitys sattuu. Jaksan kuitenkin olla suht normaalisti muutoin mutta tuo kyllkikipu on kamala. Öisin en voi kääntyä sängyssä ja yskiessä täytyy mennä makuulleen tietyyn asentoon että saa yskittyä.
Vai voisko olla vain revähdys tai murtuma kun olen yskiny niin hirveesti tän flunssani kans.

kuumeeton keuhkokuume on tosi harvinainen. ja se olo mikä keuhkokuumessa on, ei ole mitään pikkuväsymystä, vaan se vie voimat niin totaalisesti etti mitään muuta jaksa kuin nukkua. ja minulla oli lievä keuhkokuume. yskä oli sellainen että se tuntui tuolla alhaalla keuhkoissa, ihan kuin ei olisi sitä saanut ylös suuhun asti tuotua. Jonkin verran pisti kylkeen ihan ylös.

voi olla työkamulla oli viimekeväänä oli tollanen kuumeeton keuhkokuume. myös mahdollista että ois revähtänyt lihas yskimisestä ja mahdollista että kovasta yskimisestä on murtunut kylkiluu. siskollani oli taas tuo murtuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
voi olla työkamulla oli viimekeväänä oli tollanen kuumeeton keuhkokuume. myös mahdollista että ois revähtänyt lihas yskimisestä ja mahdollista että kovasta yskimisestä on murtunut kylkiluu. siskollani oli taas tuo murtuminen.

niin ja kaikki me ollaan myös hoitajia työkamu, siskoni ja minä ja ollaan törmätty kyseissiin vaivoihin ja sairauksiin myös työssämme.

Yhteistyössä