mä juuri mietin et mielummin otan tökkimisen takas ku tän uudistuksen!Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:siis mitä kettua näille sivuille on tehty?!?!?!?!? Vanhat sivut oli paljon selkeämmät ja helpommat lukea, nää ei oo mistään kotoisin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä juuri mietin et mielummin otan tökkimisen takas ku tän uudistuksen!Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:siis mitä kettua näille sivuille on tehty?!?!?!?!? Vanhat sivut oli paljon selkeämmät ja helpommat lukea, nää ei oo mistään kotoisin :headwall:
pari tuntia on tässä koneella hujahtanu etten oo huomannutkaan... helvetti perkele saatana ku pystyy kiroileenkiAlkuperäinen kirjoittaja emmi06:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mä juuri mietin et mielummin otan tökkimisen takas ku tän uudistuksen!Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:siis mitä kettua näille sivuille on tehty?!?!?!?!? Vanhat sivut oli paljon selkeämmät ja helpommat lukea, nää ei oo mistään kotoisin :headwall:
Mä oon ihan samaa mieltä, ihan toispuoleista ja liian pientä tekstiä |O
Tää oli kruunaus jo valmiiks huonolle päivälle :ashamed:
Peesi tälle.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no mun mielestä turha. pitäisi pystyä pysymään omien sanojensa takana...Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Vaikka enpä tiedä, onko sille kauheasti käyttöä.
yv-tiedotetta tän ketjun sivulla kaksi muistaakseni...Alkuperäinen kirjoittaja Iivana Nyhtänköljä:Toimii kyllä sujuvasti, mutta missä HELVETISSÄ on y-viestit??????? |O |O
PERKELE!!! :headwall: