ketkä ei tykkää uudistuksesta?

Samat asiat harmittaa:
Teksti liian pientä ja inhottavasti toisella laidalla. :(
Muutenkin oudoksuttaa uusi ulkoasu, toivottavasti ajan kanssa tottuu...

Juu ja kirjoitettujen viestien määrä takaisin profiiliin, kiitos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:eek: siis mitä kettua näille sivuille on tehty?!?!?!?!? Vanhat sivut oli paljon selkeämmät ja helpommat lukea, nää ei oo mistään kotoisin :headwall:
mä juuri mietin et mielummin otan tökkimisen takas ku tän uudistuksen!

Mä oon ihan samaa mieltä, ihan toispuoleista ja liian pientä tekstiä |O
Tää oli kruunaus jo valmiiks huonolle päivälle :( :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
:eek: siis mitä kettua näille sivuille on tehty?!?!?!?!? Vanhat sivut oli paljon selkeämmät ja helpommat lukea, nää ei oo mistään kotoisin :headwall:
mä juuri mietin et mielummin otan tökkimisen takas ku tän uudistuksen!

Mä oon ihan samaa mieltä, ihan toispuoleista ja liian pientä tekstiä |O
Tää oli kruunaus jo valmiiks huonolle päivälle :( :ashamed:
pari tuntia on tässä koneella hujahtanu etten oo huomannutkaan... helvetti perkele saatana ku pystyy kiroileenki :D
 
Keittiönoita
Heh, nyt tätä voi käyttää. Piti vaihtaa selainta, muuttaa asetuksia (käytännössä poistaa käytöstä lähes kaikki) ja nyt on sivut tosi kornin näköiset, mutta ainakin näkee lukea eikä mainokset välky :xmas:
 
Mun plussahistorian aikana jo toka iso muutos palstan ulkomuotoon ja toimintaan... En osaa kommentoida vielä... Näin vanhan on vaikee oppia uutta kovin äkkiä... :D
Teksti on tosiaan aika pientä... Ei tää nyt ihan katastroohvi ainakaan mun mielestä ole... Kaikkeen tottuu ajan kanssa...Nyt tehdään historiaa...Pian jo "vanhat palstalaiset" pääsee kertoilemaan ihan uusille, että vanha palsta oli paljon parempi ja ne vaan ihmeissään, että öö, mikä vanha palsta... ?
;)
 
Ei tykkää ei.. :( Ensinnäkin tosi hölmöä kun palsta on vaan vasemmas reunassa (tai niin ainakin omalla koneellani on) ja teksti on niin pientä, et pakko oli suurentaa fonttikokoa että jotain näki :/ Toivon ainakin että tätä palstan kokoa suurennettaisin. Johan tässä muuten niska vinoutuu ja pahasti :LOL:
 

Yhteistyössä