ketkä ei tykkää uudistuksesta?

Toisaalta mä nyt olen sellainen tapaus etten ylipäätään tykkää mistään päivityksistä, ohjelmistakin tykkään käyttää vanhoja ja hyviksi todettuja verisioita enkä suostu käyttämään niitä uusia ja ökyisoja.. asiaa tosin haittaa se että olen tietotekniikka-alalla joten.. :D
 
vieras
En tykkää, ei tätä voi lukea kun silmät kipuilee ja päätä alkaa särkee. Ihmekään jos tää uus ei töki ku puolet ei pysty täällä edes olemaan ja lukemaan tekstejä! Älyvapaa keksintö tuo fontin pienuus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
muuten ok, mut haluan yvt takas!
omat viestit ennalleen!!
ja haku toimivaksi nyt hakee vain sieltä täältä eikä missään järjestyksessä!

Mitä hel***ä tälle palstalle on tapahtunut?Olimme mökillä 3 vrk ja vastatakseni y-viesteihin nyt se on mahdotonta :kieh: ainakaan en löydä mistää y-viesti mahdollisuutta. :( Miksi tämä kaks+ palsta on tälläinen?
 
vieras
Ainut hyvä mitä täältä löytyy on se, ettei tarvitse enää odotella vastaussivun aukeamista, vaan se on valmiina. Minä ihmettelen, miksi vastauksessakin on tuo otsikko kohta, kun ei sitä kukaan juuri käytä.

Taitaapi jäädä kirjoittelut vähille, kun ei muualle tunnu pääsevän kirjautumatta vastaamaan. Veikkaanpa, että muut osiot näivettyvät ja tämä vilkastuu entisestään.

Tämä viestiosa on aivan turhan kapea tämän uudistuksen jälkeen ja eri osioiden välillä liikkuminen on turhankin hankalan tuntuista. Mutta voi tästä uudistuksesta jotain hyvääkin seurata, jää liiallinen palstailu väliin.
 
Ei oo munkaan mieleen tää palsta nyt. Ehkä tähän tottuu, mutta.... Edellinen oli parempi, tää on jotenkin kauheen levoton. Hyviäkin puolia toki löytyy, mutta mieluummin vanha töktök-palsta kun tämä uus.
 
Khimaira
Ja poistun samatien, antaapa olla!
Alunperin tykkäsin plussasta sen helppolukuisen ulkomuodon vuoksi, ei tällainen yksinkertainen ihminen pärjää tällaisen palstan kanssa :( :eek: :ashamed: :whistle:

ÄRSYTTÄÄ!!!!!

 
Mitä ihmettä tälle on tapahtunut?! |O :headwall:
Piti kokeilla uudestaan sivuille tuloa, kun en meinannut uskoa tätä todeks... En löydä enää meidän joulutähtösten pinoa, en mitään. :/ Vanha takas ja äkkiä! Tää on tosi sekava ja herrrmothan täällä menee ;)
Taidan kans lopettaa palstailun tai ainakin palstailu vähenee huomattavasti.
Ei kellään ois ideoita missä ois samantapainen palsta kuin meidän entinen huippu hyvä, vaikkakin tökkivä palsta? :saint:
 
Aivan järkkyä tälläinen muutos yhtäkkiä!!! :kieh: Kaikkeen kai tottuu, mutta.... omat viestit lista, yv:t, tämä ihme kapea putki vasemmassa laidassa.... :headwall: Tosiaan tekstikin on pienempää!!!! Optikolle asiaa... B)
 
Mulla nää on sijoiteltu sileleen että puol ruutua jää mainoksille tai vaan on vihreetä, kaikki tää keskustelu yms ängetty näköjään tänne toiselle puolelle. sekava, ja hankala, oli parempi se edellinen; just sen graafisen ilmeen takia oikeestaan kävin täällä enkä vauva-lehden sivuilla. nää oli jotenki helpommat. harmi.
 
tää on ihan kamalaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O

vanha oli parempi!!!!!!! fontit on aivan liian pieniä ja on tosi sekava! ja tää koko palsta on tos vasemmalla puolella mikä häiritsee!

en meinannu löytää koko mitäs nyt-osioo!

nii ja mikäs vika siin yksityisten viestien laittamisis oli ku ne piti per*ele mennä poistamaan!!`???
 

Yhteistyössä