ketkä ei tykkää uudistuksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
No helkutti...outoa on joo :eek: Yksityisviestejä miekin kaipaan...sinne jäi semmoisia tietoja, mitä pidin tallessa ja jos nyt on kadonneet, ni mie oon pulassa |O Ja outoa, et on vaan toisessa reunassa kapea palsta... :/ En ainakaan vielä tykkää yhtään tästä... mut saa nähä tottuuko tähän ja muuttuuko tää tästä vielä...
MUT ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ KU HÄTÄTAPAUKSESSA, NIITÄ EI PYSTY POISTAMAAN!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
No helkutti...outoa on joo :eek: Yksityisviestejä miekin kaipaan...sinne jäi semmoisia tietoja, mitä pidin tallessa ja jos nyt on kadonneet, ni mie oon pulassa |O Ja outoa, et on vaan toisessa reunassa kapea palsta... :/ En ainakaan vielä tykkää yhtään tästä... mut saa nähä tottuuko tähän ja muuttuuko tää tästä vielä...
MUT ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ KU HÄTÄTAPAUKSESSA, NIITÄ EI PYSTY POISTAMAAN!
Ai, että yksityisviestejä ei pysty poistamaan?? Vai mitä tarkoitit? Tällä uudella palstalla vai vanhalla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
No helkutti...outoa on joo :eek: Yksityisviestejä miekin kaipaan...sinne jäi semmoisia tietoja, mitä pidin tallessa ja jos nyt on kadonneet, ni mie oon pulassa |O Ja outoa, et on vaan toisessa reunassa kapea palsta... :/ En ainakaan vielä tykkää yhtään tästä... mut saa nähä tottuuko tähän ja muuttuuko tää tästä vielä...
MUT ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ KU HÄTÄTAPAUKSESSA, NIITÄ EI PYSTY POISTAMAAN!
Ai, että yksityisviestejä ei pysty poistamaan?? Vai mitä tarkoitit? Tällä uudella palstalla vai vanhalla?
siis nyt kun tämä uudistus tuli niin pääsen kerhon kautta lukeen yvt ja lähettään mut mä en pysty poistaan niitä joten loota tulee täyteen aika äkkiä ja siihen loppuu lysti sit!
 
Pamppis
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
tää on ku vauvalehteen tulisi :ashamed: (napapiirille) :LOL:

Kai tähän tottuu ja loppuu tökkiminen ja mä olen tyytyväinen ilmoita asiattomasta viestistä nappulasta
Siis missä se 'Ilmota asiaton viesti' -nappula on? nimimerkillä: en mä nää! (mahdollista on, että sokeus on iskeny..

Kai tähän muutokseen tottuu, mutta jotenki on tottunu lukee tekstin aina keskeltä sivuu, eikä vasemmasta laidasta.. =/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
tää on ku vauvalehteen tulisi :ashamed: (napapiirille) :LOL:

Kai tähän tottuu ja loppuu tökkiminen ja mä olen tyytyväinen ilmoita asiattomasta viestistä nappulasta
Siis missä se 'Ilmota asiaton viesti' -nappula on? nimimerkillä: en mä nää! (mahdollista on, että sokeus on iskeny..

Kai tähän muutokseen tottuu, mutta jotenki on tottunu lukee tekstin aina keskeltä sivuu, eikä vasemmasta laidasta.. =/
Ja myöskin hymiöt vaan kirjautuneille.. Ooookke!
 
En tykkää yhtään tästä versiosta! Inhoan tihruttaa noita kärpäsenka.kan kokoisia tekstejä ja muutenkin kammottavan sekava :kieh:

*krijotushärö iski* Ja huomasin just yhden jutun, muokkasin viestiäni kun kirjoitin väärin eikä tämä ainakaan äsken näyttänyt, että muokattu on :eek:
 
en tykkää...inhottavaa ku pitää rollata sivun alas et pääsee vastaamaan johonki keskusteluun, kaikki omat viesti jutut ei näy, yhen sivun verran vaan :( yv:tä ei näköjään voi kirjottaa ja tuo et jätetty toinen laita sivusta ihan tyhjäksi, miksi ihmeessä, mitä järkeä :O sivun tuhlausta. ei näe kuinka moni on viestiin vastannu jne...kohta varmaan löydän lisää valitettavaa... :kieh:
 

Yhteistyössä