Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta
Millä perusteella?
Tahtoo tietää hän. Miten sisäpiiriläiseksi luokitellaan?
Alkuperäinen kirjoittaja gkgk:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta
Millä perusteella?
Haluat itse kuulua siihen pieneen piiriin, ja nyt jurppii ku ei aamuäree ollutkaan listassa.hehheh.
Alkuperäinen kirjoittaja gkgk:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta
Millä perusteella?
Haluat itse kuulua siihen pieneen piiriin, ja nyt jurppii ku ei aamuäree ollutkaan listassa.hehheh.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja gkgk:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta
Millä perusteella?
No ei, vaan mua todella kiinnostaa että millä perusteella tämä mystinen sisäpiiri oikein pyörii.
Kukaan joka siitä huutelee ei kuitenkaan oikein osaa sanoa....
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä kuulun mun ja PP:n muodostamaan sisäpiiriin...me ollaan siinä ihan vaan kahdestaan B) Sit en sitten tiedä että onko PP muissakin sisäpiireissä, mutta mä en ole, kun ei olla huolittu.
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Sellaiset jotka osaa hetkittäin "täräyttää" vaikkeivät olisikaan palstailleet kovin pitkään.
Dynamiitti tulee minulle mieleen joka ensin teki itsensä tunnetuksi tekemällä lapsen varatulle miehelle ja viimeksi tulemalla uskoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Enkö mä vieläkään... :'( Siis ketä täällä pitää panna et pääsee listoille?!HÄH?! :kieh:
Eiku...
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Mäkin haluun sisäpiirille |O |O HETI!!!
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:valitettavasti täällä ON sellainen piiri pieni pyörii-meininki ja monet mustat sivuutetaan tylysti, vaikka miten yrittäisivät :/ ainakin savanna, bad virgin & minerva garmiva kuuluvat tuohon porukkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Mäkin haluun sisäpiirille |O |O HETI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7w6TDqz1-2E