Ketkä kuuluvat palstan sisäpiiriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
ainakin keittiönoita, savanna ja aurinkokunta

Millä perusteella?

Tahtoo tietää hän. Miten sisäpiiriläiseksi luokitellaan?

Haluat itse kuulua siihen pieneen piiriin, ja nyt jurppii ku ei aamuäree ollutkaan listassa.hehheh.

Alkuperäinen kirjoittaja gkgk:

Millä perusteella?

Haluat itse kuulua siihen pieneen piiriin, ja nyt jurppii ku ei aamuäree ollutkaan listassa.hehheh.

No ei, vaan mua todella kiinnostaa että millä perusteella tämä mystinen sisäpiiri oikein pyörii.
Kukaan joka siitä huutelee ei kuitenkaan oikein osaa sanoa....

Millä perusteella?

Voi elämä, kaikkea tästäkin väännetään. :laugh: Varmaan joo, aamuäree onkin tosi kade, piiristä, jota ei ole olemassa.

Millä perusteella?

No ei, vaan mua todella kiinnostaa että millä perusteella tämä mystinen sisäpiiri oikein pyörii.
Kukaan joka siitä huutelee ei kuitenkaan oikein osaa sanoa....

Ne siitä huutelee, jotka kokee jäävänsä ulkopuoliseksi.

Mä kuulun mun ja PP:n muodostamaan sisäpiiriin...me ollaan siinä ihan vaan kahdestaan B) Sit en sitten tiedä että onko PP muissakin sisäpiireissä, mutta mä en ole, kun ei olla huolittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Sellaiset jotka osaa hetkittäin "täräyttää" vaikkeivät olisikaan palstailleet kovin pitkään.

Dynamiitti tulee minulle mieleen joka ensin teki itsensä tunnetuksi tekemällä lapsen varatulle miehelle ja viimeksi tulemalla uskoon.

Onko Dyny tullut uskoon?

valitettavasti täällä ON sellainen piiri pieni pyörii-meininki ja monet mustat sivuutetaan tylysti, vaikka miten yrittäisivät :/ ainakin savanna, bad virgin & minerva garmiva kuuluvat tuohon porukkaan..

Ainahan harmaat huutelee sisäpiiristä ja sitten kun kysellään millä perusteella siihen joku kuuluu niin eipä voida vastata vaan nälvitään vain jotakin tyyliin "voi sua reppana kun et siihen kuulu vaikka niin haluaasitkin".

Siis haloo tämä on netin keskustelupalsta ja kyllä mulla ainakin on piirit lähinnä tämän paikan ulkopuolella. Täällä joidenkin kanssa kaveripiiri ja ollaan facebookissa kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
valitettavasti täällä ON sellainen piiri pieni pyörii-meininki ja monet mustat sivuutetaan tylysti, vaikka miten yrittäisivät :/ ainakin savanna, bad virgin & minerva garmiva kuuluvat tuohon porukkaan..

:o :laugh:
Ainoo piiri johon mä kuulun on kyl se joka pyörii mun pääkopassani.

muoks. ja mä koitan olla sivuuttamatta ketään joka mulle jotain kommentoi.

Mä en usko että on mitään sisäpiiriä.. Eräällä toisella palstalla hihhuloidessani oli siellä nämä samat puheet, jotka tulee ihan vaan siitä, että tietyt palstailijat ovat yhteydessä myös palstan ulkopuolella tai ovat muuten vaan tutustuneet paremmin (kirjoitelleet kauemmin), jolloin tulee kysyttyä ehkäpä kuulumisia myös palstan kautta, jolloin on sisäpiiriä, koska muut(lue: tietyt harmaat) eivät tiedä kaikkea..

Summa summarum, kaveripiirejä löytyy, joihin eivät jotkut kuulu, jolloin oletetaan sen olevan sisäpiiri... Olipas vaikia kirjottaa.. : DD Toivottavasti joku edes ymmärsi..

mä oon täällä hengaillut kauankin.olin pois välillä ja vaihdoin nikkiä. Kukaan ei ole tunnistanut mua vielä tällä uudella nikillä. Sisäpiiriin oon aina kuulunut.

toistan taas itseäni : en tiedä sisäpiireistä mutta sen tiedän että täällä todella on muutama sellainen musta nikki jotka kommentoivat vain tiettyjen toisten mustien nikkejen avauksia, ja myös vastaavat vain näiden samojen tiettyjen mustien nikkien kommentteihin/kysymyksiin ja jättävät muut täysin huomiotta, sekä mustat että harmaat, riippumatta siitä miten ystävällinen ja asiallinen kommentti on.
Luulen että tätä ne harmaat tarkoittavat jotka puhuvat ns. sisäpiiristä

Yhteistyössä