?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:No en tiedä. En mä ainakaan (tietääkseni) kuulu. Mutta mulla on palstalaisia ystävänä irl, fb-kavereina ja olen tavannut monta, eli toki moni puolustaa/kehuu tms. joissain ketjuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiukset:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:No en tiedä. En mä ainakaan (tietääkseni) kuulu. Mutta mulla on palstalaisia ystävänä irl, fb-kavereina ja olen tavannut monta, eli toki moni puolustaa/kehuu tms. joissain ketjuissa.
Eli sä koet olevas niinqu palstan eliittiä?
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:KETKÄ tytsi sust kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)
Alkuperäinen kirjoittaja oujeah:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)
Sä oot MIES katsos niin mammat on kuin sulaa vahaa täällä. B) Ilman muuta kelpo ainesta sisäpiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja oujeah:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)
Sä oot MIES katsos niin mammat on kuin sulaa vahaa täällä. B) Ilman muuta kelpo ainesta sisäpiiriin.
sulaa vahaa![]()
jääpuikot ennemminkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja oujeah:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)
sulaa vahaa![]()
jääpuikot ennemminkin![]()
Mää voin koittaa selittää kaikille (epätoivoisesti?) ettet oo oikeesti niin paha kuin kaikki luulee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun aina on jossain kuvaketjussa esim. joku vaakkumassa että "taas täällä on sisäpiiri". No ketkä ne on ne sisäpiirit? Kertokaa nyt joku joka sitä termiä käyttää.