Ketkä kuuluvat palstan sisäpiiriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun aina on jossain kuvaketjussa esim. joku vaakkumassa että "taas täällä on sisäpiiri". No ketkä ne on ne sisäpiirit? Kertokaa nyt joku joka sitä termiä käyttää.

No en tiedä. En mä ainakaan (tietääkseni) kuulu. Mutta mulla on palstalaisia ystävänä irl, fb-kavereina ja olen tavannut monta, eli toki moni puolustaa/kehuu tms. joissain ketjuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No en tiedä. En mä ainakaan (tietääkseni) kuulu. Mutta mulla on palstalaisia ystävänä irl, fb-kavereina ja olen tavannut monta, eli toki moni puolustaa/kehuu tms. joissain ketjuissa.

Eli sä koet olevas niinqu palstan eliittiä?

en tieta onko siella/ taalla pyhaa ja pyhinta, mutta jotkut nikit nayttais saavan enemman kunnioitusta ja huomioa kuin jotkut toiset ja kylla hyvasta syysta, nahdakseni. olen seurannut taalla ehka 2 kk. on minullakin mielipiteita joistakin palstailijoista.

Alkuperäinen kirjoittaja hiukset:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Eli sä koet olevas niinqu palstan eliittiä?

? Justhan sanoin, että EN kuulu mihinkään sisäpiiriin. =)

joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)

Sellaiset jotka osaa hetkittäin "täräyttää" vaikkeivät olisikaan palstailleet kovin pitkään.

Dynamiitti tulee minulle mieleen joka ensin teki itsensä tunnetuksi tekemällä lapsen varatulle miehelle ja viimeksi tulemalla uskoon.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
joku vois nyt määritellä sen että mitä on sisäpiiriläinen, jos tunnistan määritelmästä itseni niin tunnustan kuuluvani B)

Sä oot MIES katsos niin mammat on kuin sulaa vahaa täällä. B) Ilman muuta kelpo ainesta sisäpiiriin.

Mää en ole yhtään kelannut mitään ihme sisäpiirejä. :kieh: Kai mää olen ollut kausittain esillä ja kausittain poissa mut en kyl mihkään sisärenkaaseen tunnustaudu kuuluvani. :wave: Ehkä jonkun muun mielestä mut en itseni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja oujeah:

Sä oot MIES katsos niin mammat on kuin sulaa vahaa täällä. B) Ilman muuta kelpo ainesta sisäpiiriin.

sulaa vahaa :laugh:
jääpuikot ennemminkin :whistle:

Mää voin koittaa selittää kaikille (epätoivoisesti?) ettet oo oikeesti niin paha kuin kaikki luulee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dynamiitti:

Mää voin koittaa selittää kaikille (epätoivoisesti?) ettet oo oikeesti niin paha kuin kaikki luulee. :D

Ei tarvvii ees luulla, sen kyl kuulee....

Näitä kyselyitä on ollut monasti aiemminkin ja edelleen ihmettelen: mitä väliä piireillä on :xmas:
Mä ainakin palstailen autuaan tietämättömänä toisten palstalaisten suhteista tai piireissä pyörimisistä- hui olkoon, kauniit ja rohkeat kalpenis palstan kiemuroille :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kun aina on jossain kuvaketjussa esim. joku vaakkumassa että "taas täällä on sisäpiiri". No ketkä ne on ne sisäpiirit? Kertokaa nyt joku joka sitä termiä käyttää.

Kummasti ne sitten aina vaikenee jotka siitä sisäpiiristä meuhkaavat :whistle:

Mä olen samaa mieltä mitä joku jo aiemmin- täällä on ystävä/kaveripiirejä kuten ihan oikeassakin elämässä netin ulkopuolella.

Ja ne jotka eniten huomiota saavat myös roikkuvat täällä eniten tai kohahduttavat mielipiteillään tai teoillaan.

Yhteistyössä