Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikä tuu nenäsumutteen ottamisestakaan mitään ku on nokka niin tukossa että valuu se samperin sumute samoin tein pois. :| :| :|
Onks siul menny jo poskionteloihin räkätauti![]()
On varmaan tuntemuksista päätellen otsaontelossa :/ Pitää huomen käydä hakemassa antibiootit taas vaihteeksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
viudemähän sain herutettua räkää pisaran verran pääkopasta pihalle
![]()
jiiiihaaaaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Mulla taitaa olla edessä leikkaus. tai niin se lääkäri viimeksi uhkaili kun ei tää ylenpalttinen antibioottien syöminenkään ole pitemmän päälle kauhean terveellistä. :|
Saapi silti se tohtori luvan kirjottaa pilleriä mulle koska mähän en mihinkään operaatioihin mene |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ja pökkii vieläki... mä katoan täältä ny... Nati nati! Mä tuun huomenna kiukkuamaan lisää,jos meirän tapettikaupat menee perseelleen... |O :xmas: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ai juu, kun tää ketju nyt vissiin vörkkii niin mä brassailisin parilla asialla:
mä lähden huomenna esikoisen kaa Pikkusyötteelle laskettelemaan B)
meille tuli kaks uutta gerbbua tänään :heart:
ja kohta joutaaki nukkumaan että jaksaa aamulla herätä
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Mulla taitaa olla edessä leikkaus. tai niin se lääkäri viimeksi uhkaili kun ei tää ylenpalttinen antibioottien syöminenkään ole pitemmän päälle kauhean terveellistä. :|
Saapi silti se tohtori luvan kirjottaa pilleriä mulle koska mähän en mihinkään operaatioihin mene |O |O |O |O
Mitä sulta leikattais? Mies on jo niin epätoivoinen että haluaa poskiontelopunktioon... raukka
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ja pökkii vieläki... mä katoan täältä ny... Nati nati! Mä tuun huomenna kiukkuamaan lisää,jos meirän tapettikaupat menee perseelleen... |O :xmas: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ai juu, kun tää ketju nyt vissiin vörkkii niin mä brassailisin parilla asialla:
Onks uusilla kavereilla jo nimet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ai niin,yks juttu vielä:
Mun vauvani söi tänään ekaa kertaa ihan itse lusikalla ruokansa! :'( Mihkäs äitiä enää tarvitaan kohta... Perjantaina tulee vuosi siitää ku pikkuruista punnasin tähän julmaan maailmaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ai juu, kun tää ketju nyt vissiin vörkkii niin mä brassailisin parilla asialla:
Onks uusilla kavereilla jo nimet![]()
Tero ja Vili![]()
:heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
Mitä sulta leikattais? Mies on jo niin epätoivoinen että haluaa poskiontelopunktioon... raukka
otsaonteloita ja nenän rakenteita korjailtais kun mun rotunenän luustossa on kuulemma joku rakennevika mikä aiheuttaa näitä otsaontelotulehduksia. :'( :'( :'( :'( :| :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:kivis mun miehellä on sama tauti, se on ihan umpitukossa ja henki ahtaalla. Toinen ab-kuuri jo menossa ilman apua. Huomenna taas lääkäriin :/ :/
otsaonteloita ja nenän rakenteita korjailtais kun mun rotunenän luustossa on kuulemma joku rakennevika mikä aiheuttaa näitä otsaontelotulehduksia. :'( :'( :'( :'( :| :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:ai niin,yks juttu vielä:
Mun vauvani söi tänään ekaa kertaa ihan itse lusikalla ruokansa! :'( Mihkäs äitiä enää tarvitaan kohta... Perjantaina tulee vuosi siitää ku pikkuruista punnasin tähän julmaan maailmaan...![]()