Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie meen kattoo sydäme asial ja en tiije tuunko enää tänää takas joten varuiks sanotaas,hyvät yöt ja huomisee.:hug:
:heart: :wave:
Öitä =) :hug: =) :heart: :heart: :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:mie meen kattoo sydäme asial ja en tiije tuunko enää tänää takas joten varuiks sanotaas,hyvät yöt ja huomisee.:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:yksinkös mä täällä jutskaankin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
mun mahaa rupes kiertää :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:äiti ja isä on täs muutama viikko sitten ostaneet merinovilla petarit, jos on magneetit ja hirmu kalliit...no nyt uutisis tuli kuinka julomasti tota merinovillaa otetaan lampaista
useat kaupat on alkaneet poikotoida niitä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:äiti ja isä on täs muutama viikko sitten ostaneet merinovilla petarit, jos on magneetit ja hirmu kalliit...no nyt uutisis tuli kuinka julomasti tota merinovillaa otetaan lampaista
useat kaupat on alkaneet poikotoida niitä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen nukkumaan.....yötä :wave: :heart: :hug: mul on hirmu väsy
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: perhana ku on palsta äkäsellä tuulella...kokoajan potkimassa pihalle |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä meen nukkumaan.....yötä :wave: :heart: :hug: mul on hirmu väsy
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikä tuu nenäsumutteen ottamisestakaan mitään ku on nokka niin tukossa että valuu se samperin sumute samoin tein pois. :| :| :|
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:olimpas hyvä vuodattamaan ku tämä kökkö heitti mut ulos... |O menee hermo!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eikä tuu nenäsumutteen ottamisestakaan mitään ku on nokka niin tukossa että valuu se samperin sumute samoin tein pois. :| :| :|
Onks siul menny jo poskionteloihin räkätauti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Heii tääl on uus ketjuEntinen olletikin on porsinut, mä yritin siihen kirjoittaa niin meni ihan vituralleen...