KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:

Moi Pistis :wave: :D hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään :D

tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:

Moi Pistis :wave: :D hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään :D

tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti.... :whistle:

meidän jääkaappi on kuin sullottu....ennekuin saadaan uus.....siinä on vaan yläosa käytös ja alaosa rikki :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:

asuksää eläintarhassa :o :snotty: :D apinakerhoa :o :laugh:

Kyllä.

:laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii? :o :o :o

:o :o ...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki :laugh:

:attn: :attn:

älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:

Moi Pistis :wave: :D hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään :D

tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti.... :whistle:

Täällä oli sit myös tosiostospäivä......kaikki ol loppu....pesuaineet, vaipat, wc-paperi ja ruokaa viel siihen päälle....ja ai että oli taas halpaa :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii? :o :o :o

:o :o ...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki :laugh:

:attn: :attn:

älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.

ei se mitään kestä....teil on kuiteskin niin akrobaattisia asentoja ja kukiskin laulaa nahka mikkiin minkä kerkiää..... :o kauheeta mitä suusta pääseekään :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:

Moi Pistis :wave: :D hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään :D

tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti.... :whistle:

Täällä oli sit myös tosiostospäivä......kaikki ol loppu....pesuaineet, vaipat, wc-paperi ja ruokaa viel siihen päälle....ja ai että oli taas halpaa :headwall: :headwall:


Mullakin meni ruokaan tänään vain 75? |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii? :o :o :o

:o :o ...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki :laugh:

:attn: :attn:

älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.

ei se mitään kestä....teil on kuiteskin niin akrobaattisia asentoja ja kukiskin laulaa nahka mikkiin minkä kerkiää..... :o kauheeta mitä suusta pääseekään :|

:laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mutku se pyys nii kauniist...

Mut sit sie joudut antaa sille :o :o :o

niihä se taitaa mennä. :D

Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mutku se pyys nii kauniist...

Mut sit sie joudut antaa sille :o :o :o

niihä se taitaa mennä. :D

Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

voin vaan kuvitella kun kukis tahdittaa rytmiä piereskelemällä pruut pruut miehen rynkyttäessä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mutku se pyys nii kauniist...

Mut sit sie joudut antaa sille :o :o :o

niihä se taitaa mennä. :D

Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

voin vaan kuvitella kun kukis tahdittaa rytmiä piereskelemällä pruut pruut miehen rynkyttäessä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ai kauheet :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mutku se pyys nii kauniist...

Mut sit sie joudut antaa sille :o :o :o

niihä se taitaa mennä. :D

Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

voin vaan kuvitella kun kukis tahdittaa rytmiä piereskelemällä pruut pruut miehen rynkyttäessä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


:laugh: pitäähä se jotai lisämaustetta olla ettei käy homma tylsäks. :laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä