KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt. :o


Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.

|O |O |O mie en ala mitää kyl nyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt. :o


Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.

|O |O |O mie en ala mitää kyl nyt...

Mä haluun kans alkaa purnaamaan mutta kun ei näy uudistukset :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt. :o


Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.

|O |O |O mie en ala mitää kyl nyt...

Mä haluun kans alkaa purnaamaan mutta kun ei näy uudistukset :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O


valita sie siitä ku jouvut käyttämää parempaa vanhaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt. :o


Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.

|O |O |O mie en ala mitää kyl nyt...

Mä haluun kans alkaa purnaamaan mutta kun ei näy uudistukset :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O


valita sie siitä ku jouvut käyttämää parempaa vanhaa. :D

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: ihminen ei vissiin koskaan osaa olla tyytyväinen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt. :o


Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.

|O |O |O mie en ala mitää kyl nyt...

Mä haluun kans alkaa purnaamaan mutta kun ei näy uudistukset :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O |O


valita sie siitä ku jouvut käyttämää parempaa vanhaa. :D

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: ihminen ei vissiin koskaan osaa olla tyytyväinen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

nii se taitaa mennä. :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttis lähtee tänään Helsinkiin kattelee lapsille kevätvaatetusta kun on muutamaan liikeeseen etuseteleitä että saisi mukavat alennukset. Anoppi tosin on halunut perinteisesti kustantaa nuo haalarit vaikka väkisin. Ei voi valittaa :D

anoppisha on sit kiva. :D mut ei viel voi kyl kattoo kevätkuteita,ku koht alkaa oikee talvi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttis lähtee tänään Helsinkiin kattelee lapsille kevätvaatetusta kun on muutamaan liikeeseen etuseteleitä että saisi mukavat alennukset. Anoppi tosin on halunut perinteisesti kustantaa nuo haalarit vaikka väkisin. Ei voi valittaa :D

anoppisha on sit kiva. :D mut ei viel voi kyl kattoo kevätkuteita,ku koht alkaa oikee talvi. :D

Meil on noi kauppojen etukupongit voimassa vain helmikuun niin ollaan sen takia ajoissa liikenteessä. :D
Sammutin äsken koneen kun piti testata muuttuukos nää sivut mutta eipä vaan muuttunut. Vielä on vanha näkymä mun koneella. :D

 
sori et mie sillai häippäsin,mut anoppi soitti ja sit tää ei päästäny miuta enää takasi.ei antanu avata mitää juttua,mut onneks tos etusivul neuvottii ottamaa vanhanlaine sivu käyttöö ja nyt miul o vanha. :D
 
sitte äske ku pääsin tänne takas,ni otin jo puhelime kätee et mie laitan siulle tekstarin että oon tääl...vähä aikaa mietin et missä se siu numero tääl puhelimes o,enne ku tajusin et hei haloo vaikee ehkä laittaa ihmiselle tekstarii jos ei tiije mihi laittaa... :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ai hittolainen :laugh: :laugh: :laugh: Nythän mä muistankin että näin susta kukis unta ja sun miehestäs :laugh: :laugh: :laugh: teil oli täys köyriminen päällä piereskelyn säestyksellä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: ihana uni,wau...eile kyl köyrittii,mut pierut jäi välii...nauraa räkätettii kyl... :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ai hittolainen :laugh: :laugh: :laugh: Nythän mä muistankin että näin susta kukis unta ja sun miehestäs :laugh: :laugh: :laugh: teil oli täys köyriminen päällä piereskelyn säestyksellä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: ihana uni,wau...eile kyl köyrittii,mut pierut jäi välii...nauraa räkätettii kyl... :laugh: :laugh:


:laugh: mutku en mää niin välittäis nähdä muiden köyrintää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ai hittolainen :laugh: :laugh: :laugh: Nythän mä muistankin että näin susta kukis unta ja sun miehestäs :laugh: :laugh: :laugh: teil oli täys köyriminen päällä piereskelyn säestyksellä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: ihana uni,wau...eile kyl köyrittii,mut pierut jäi välii...nauraa räkätettii kyl... :laugh: :laugh:


:laugh: mutku en mää niin välittäis nähdä muiden köyrintää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

kuiteskii salaa oot toivonu näkeväs just miu ja miu miehe jumppailuu. :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ai hittolainen :laugh: :laugh: :laugh: Nythän mä muistankin että näin susta kukis unta ja sun miehestäs :laugh: :laugh: :laugh: teil oli täys köyriminen päällä piereskelyn säestyksellä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: ihana uni,wau...eile kyl köyrittii,mut pierut jäi välii...nauraa räkätettii kyl... :laugh: :laugh:


:laugh: mutku en mää niin välittäis nähdä muiden köyrintää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

kuiteskii salaa oot toivonu näkeväs just miu ja miu miehe jumppailuu. :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 

Yhteistyössä