Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:profiilist o kaikki hävint,paitsi se tyhmä maisemakuva...kuvat,biisit...kaikki mänt.![]()
Mulla näkyy sun kaikki vanhatkin kuvat ja biisit profiilissas. Toisaalta...voi johtua siitä että mulla tää palstakin on vielä vanhanlainen.