KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|

Älä kato tommosii..... :o :o :o tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....

ei taas lepakko unia :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|

Älä kato tommosii..... :o :o :o tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....

ei taas lepakko unia :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mä nimen omaan puhun nyt perverssistä lepakosta :o :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|

Älä kato tommosii..... :o :o :o tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....

ei taas lepakko unia :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mä nimen omaan puhun nyt perverssistä lepakosta :o :ashamed:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 
4820_a.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|

Älä kato tommosii..... :o :o :o tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....

ei taas lepakko unia :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mä nimen omaan puhun nyt perverssistä lepakosta :o :ashamed:

:laugh: :laugh: :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mies heittää mut ulos :o :o siis pihalle :o ....nyt tuli meno...hetko....yritän vielä päästä toivottavasti yöksi sisälle :o .....hetki


herrane aika...ootaha vaa pikkiksen mies ku mie saan siut käsii,meije pikkistä sie et kiusaa...julma on mies... |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O :D


Justiinsa piti sitä kommentoida. Meidän pojat olis tuosta onnessaan 4veen lempivärikin on pinkki :o :D Suuttuu kun ei kaapista löydy yhtä ihania vaalaenpunaisia vaatteita kun siskonsa kaapista. Tarttis varmaan alkaa huolestuu :o :/ :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
no niin...pääsinpä sisälle....muksujen vaatteet oli ulkona....riisuyivat märät haalarit ja tumput tohon terassille ja siihen ne unohtui ja mun piti ne nyt sitten käydä nakkelees saunaan kuivumaan :|


ei siu tarvii keksii selityksii,tänne vaa se jätkä ni mie sanon suorat sävelet. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
no niin...pääsinpä sisälle....muksujen vaatteet oli ulkona....riisuyivat märät haalarit ja tumput tohon terassille ja siihen ne unohtui ja mun piti ne nyt sitten käydä nakkelees saunaan kuivumaan :|


Kiitti muistutuksesta :hug: Meil on rattaat ulkona. Pakko hakee ne sisälle yöksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O :D


Justiinsa piti sitä kommentoida. Meidän pojat olis tuosta onnessaan 4veen lempivärikin on pinkki :o :D Suuttuu kun ei kaapista löydy yhtä ihania vaalaenpunaisia vaatteita kun siskonsa kaapista. Tarttis varmaan alkaa huolestuu :o :/ :|

Ihania poikia.....saa pojalla olla ihan mitä väriä vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O :D


Justiinsa piti sitä kommentoida. Meidän pojat olis tuosta onnessaan 4veen lempivärikin on pinkki :o :D Suuttuu kun ei kaapista löydy yhtä ihania vaalaenpunaisia vaatteita kun siskonsa kaapista. Tarttis varmaan alkaa huolestuu :o :/ :|

älä välitä....ala-asteella on villitys pojilla....niiden lempiväri on pinkki :D
 

Yhteistyössä