Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
ei taas lepakko unia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
ei taas lepakko unia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mites KUKIS muuten peräpäälle kuuluu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
ei taas lepakko unia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mä nimen omaan puhun nyt perverssistä lepakosta:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mites KUKIS muuten peräpäälle kuuluu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ja nyt mä hikoon ihan turtana, ja saan päänsäryn, ku vahtaan blondin kosto 2 ja se on niin hävettävä tyyppi :|
Älä kato tommosii.....![]()
![]()
tulee viel blondi yöuniin jahtaa.....
ei taas lepakko unia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oonkohan mä ihan perverssi kun tuli mieleen ihan jotain muuta kuin ne lentävät öttiäiset
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mä nimen omaan puhun nyt perverssistä lepakosta:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies heittää mut ulos![]()
siis pihalle
....nyt tuli meno...hetko....yritän vielä päästä toivottavasti yöksi sisälle
.....hetki
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies heittää mut ulos![]()
siis pihalle
....nyt tuli meno...hetko....yritän vielä päästä toivottavasti yöksi sisälle
.....hetki
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mies heittää mut ulos![]()
siis pihalle
....nyt tuli meno...hetko....yritän vielä päästä toivottavasti yöksi sisälle
.....hetki
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no niin...pääsinpä sisälle....muksujen vaatteet oli ulkona....riisuyivat märät haalarit ja tumput tohon terassille ja siihen ne unohtui ja mun piti ne nyt sitten käydä nakkelees saunaan kuivumaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:no niin...pääsinpä sisälle....muksujen vaatteet oli ulkona....riisuyivat märät haalarit ja tumput tohon terassille ja siihen ne unohtui ja mun piti ne nyt sitten käydä nakkelees saunaan kuivumaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O![]()
Justiinsa piti sitä kommentoida. Meidän pojat olis tuosta onnessaan 4veen lempivärikin on pinkki![]()
Suuttuu kun ei kaapista löydy yhtä ihania vaalaenpunaisia vaatteita kun siskonsa kaapista. Tarttis varmaan alkaa huolestuu
:/ :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kivis |O |O |O Kato tuota Ihq prinsessa linnaa |O |O![]()
Justiinsa piti sitä kommentoida. Meidän pojat olis tuosta onnessaan 4veen lempivärikin on pinkki![]()
Suuttuu kun ei kaapista löydy yhtä ihania vaalaenpunaisia vaatteita kun siskonsa kaapista. Tarttis varmaan alkaa huolestuu
:/ :|
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä just rallattelin sille et susta tehdään pullaa, susta tehdään pullaa....mies katto vähäpäälle ja tuumas yötä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä just rallattelin sille et susta tehdään pullaa, susta tehdään pullaa....mies katto vähäpäälle ja tuumas yötä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä just rallattelin sille et susta tehdään pullaa, susta tehdään pullaa....mies katto vähäpäälle ja tuumas yötä
![]()