Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivis, jokos oot pieniin päin?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivis, jokos oot pieniin päin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
![]()
...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Moi Pistis :wave:hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
asuksää eläintarhassa:snotty:
apinakerhoa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivis, jokos oot pieniin päin?![]()
![]()
![]()
onks kivis paksuna?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
![]()
...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki
![]()
:attn: :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivis, jokos oot pieniin päin?![]()
![]()
![]()
onks kivis paksuna?
ei oo eikä tuu. Tuosta persläskien kohalta ehkä hieman paksuna mutta en muuten |O |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Moi Pistis :wave:hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään
![]()
tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
asuksää eläintarhassa:snotty:
apinakerhoa
![]()
![]()
Kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
![]()
...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki
![]()
:attn: :attn:
älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Moi Pistis :wave:hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään
![]()
tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
![]()
...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki
![]()
:attn: :attn:
älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Hejsan! Kuis suksii? Huoh,oon aiva poikki,käytiin tosiostoksilla tänää ja kerhoiltiin apinan kaa aamusta,kauhia kiirus kooooko päivän... :xmas:
Moi Pistis :wave:hmmmmm....mitäs tuo tosiostoksilla pitää sisällään
![]()
tosiostokset tarkottaa lähinnä jääkaapin ja pakastimen supertäydennystä... Eli siis oikeestaan sitä jotta rahaa palaa iha pjerkeleesti....![]()
Täällä oli sit myös tosiostospäivä......kaikki ol loppu....pesuaineet, vaipat, wc-paperi ja ruokaa viel siihen päälle....ja ai että oli taas halpaa :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mitäs mie nyt teen ku mies pyys istuu sylii?![]()
![]()
![]()
![]()
...................uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...ja taas sänky on kohta rikki
![]()
:attn: :attn:
älä kuules pelottele,nyt ois paremp kestää.
ei se mitään kestä....teil on kuiteskin niin akrobaattisia asentoja ja kukiskin laulaa nahka mikkiin minkä kerkiää.....kauheeta mitä suusta pääseekään :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voin vaan kuvitella kun kukis tahdittaa rytmiä piereskelemällä pruut pruut miehen rynkyttäessä.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kyl se taitaa nyt mennä kuulkaas sillei et mie lähen nusasee elikkäst pökkii elikkäst harrastaa vaakamamboo...hyvät yöt ja kauniit unet ,huomisee.:hug:
:heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mutku se pyys nii kauniist...
Mut sit sie joudut antaa sille![]()
![]()
![]()
niihä se taitaa mennä.![]()
Peräpään asiantuntija puhuu taas kokemuksen syvällä rintaäänellä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voin vaan kuvitella kun kukis tahdittaa rytmiä piereskelemällä pruut pruut miehen rynkyttäessä.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()