Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt tääl o kaks nudistia.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt tääl o kaks nudistia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt tääl o kaks nudistia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinä ja sun mies :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt tääl o kaks nudistia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sinä ja sun mies :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
![]()
mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....
vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia.![]()
Onks pullaa kans![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
![]()
mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....
vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia.![]()
Onks pullaa kans![]()
ei ooo mutta leipää löytyy ja juustoa ja tomaattia ja metwurstia ja paprikaa ja banaania ja omenaa ja viinirypäleitä ja maitoa ja perunoita ja kaurahiutaleita ja sokeria ja naudan ulkofilettä ja riisiä ja makaronia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Nyt ne nauraa räkättää että ihmisessä on luita![]()
Ihanko tosi
![]()
ja tyttö on prinsessa ja keskimmäinen sanoo että on salamamacqueenprinssi ja se pelastaa sen prinsessan.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Tää lähtis nyt koirien kanssa lenkille.....palaillaan myöhemmin taas :wave: Ja Kukis vaihtaa sen nikin niin saadaan sit illalla ihmiset ihan hämmenyksiin siun uudel Peräsin nikillä :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Nyt pitää mennä laittaa iltapalat että saa nuo ajoissa nukkumaankin *oma lehmä ojassako*:kieh:
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Unohduin sitte taas muihin hommiin. Käytiin vintillä vähä pusseja kaivelemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Unohduin sitte taas muihin hommiin. Käytiin vintillä vähä pusseja kaivelemassa![]()