KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O

:laugh: :laugh: mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....


vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia. :D

Onks pullaa kans :D

ei ooo mutta leipää löytyy ja juustoa ja tomaattia ja metwurstia ja paprikaa ja banaania ja omenaa ja viinirypäleitä ja maitoa ja perunoita ja kaurahiutaleita ja sokeria ja naudan ulkofilettä ja riisiä ja makaronia... :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O

:laugh: :laugh: mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....


vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia. :D

Onks pullaa kans :D

ei ooo mutta leipää löytyy ja juustoa ja tomaattia ja metwurstia ja paprikaa ja banaania ja omenaa ja viinirypäleitä ja maitoa ja perunoita ja kaurahiutaleita ja sokeria ja naudan ulkofilettä ja riisiä ja makaronia... :D

:D eiköhän noilla eväillä selviä tuosta showsta :kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Tää lähtis nyt koirien kanssa lenkille.....palaillaan myöhemmin taas :wave: Ja Kukis vaihtaa sen nikin niin saadaan sit illalla ihmiset ihan hämmenyksiin siun uudel Peräsin nikillä :kieh: :kieh:


okke,nähhää...mie viel mietin tuota vaihosta. :D :wave:
 

Yhteistyössä