KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Hittolainen että toi keskimmäinen tuhnuttaa :x :x Kauheita salaisia agentteja...mätien kananmunien räjähdys :x :x :x


ne on vaa ruusuntuoksuja. :laugh:

meil on varmaan sitten eri lajiketta noi ruusupensaat tuossa pihalla :o :D


:laugh:

ja teidän pihan varmaan kaikki kiertää kaukaa :laugh: :laugh: :laugh:


päivastoin,siu täytyy kyl tulla meille nuuskuttaan... :laugh: :laugh: :laugh:


mätiä kananmunia :o :x :x :x


mikä ihmee vimma siul o noihi munii...siis mätii sellasii. :laugh:


ne on syövyttäny mun aivot. Täällä on ihan kauhea katku ihan oikeesti |O |O |O |O |O :x :x :x :x
 
Tänään pitäis aloittaa nuorimman kanssa taas kolmas astmalääke. Viimeksi kun annettiin niin alkoi oksentelu lääkkeen antamisen jälkeen ja yön aikana aina kerran väänsi vetelät vellit vaippoihinsa. Aamulla ja päivällä ei mittään oireita. Mutta kun tuli noille kahdelle oksutauti samaan aikaan joten lääkäri tuumas että pidetään taukoa tuossa lääkkeessä ja jatketaan antamista myöhemmin. Toivottavasti ei ala taas oksentelu. Tuosta kun ei hullukaan ottanut selvää että johtuiko se oksentelu lääkkeestä vai taudista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Onko teillä kivis nuo allergiat suoli- vai iho-oireisia......vai molempii.....

suolioireisia ovat. Tosin mulla ja miehellä on atooppinen iho joten lapsilla myös talvikuukaudet ihottumaa.

Teillä on sit ihan samalla tavalla.....ja nuo suoli-oireisen mukulan tuhnut kyl haisee aina aika suloselle :o :x :/ :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
missähä pikkis o ku ei oo koko päivän näkyny tai tipsu...


Pikkis on ostamassa plikplokkiin uutta laturia...tai ainakin paras olis että ilmestyy uuden laturin kanssa. Tipsua varmaan pidetään jossain ketjuntappovierotuksessa |O |O Se pitäis pelastaa sieltä ennen kuin on liian myöhäistä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tänään pitäis aloittaa nuorimman kanssa taas kolmas astmalääke. Viimeksi kun annettiin niin alkoi oksentelu lääkkeen antamisen jälkeen ja yön aikana aina kerran väänsi vetelät vellit vaippoihinsa. Aamulla ja päivällä ei mittään oireita. Mutta kun tuli noille kahdelle oksutauti samaan aikaan joten lääkäri tuumas että pidetään taukoa tuossa lääkkeessä ja jatketaan antamista myöhemmin. Toivottavasti ei ala taas oksentelu. Tuosta kun ei hullukaan ottanut selvää että johtuiko se oksentelu lääkkeestä vai taudista.

:hug: :hug: :hug: toivottavasti menis uusi yritys hyvin..... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Onko teillä kivis nuo allergiat suoli- vai iho-oireisia......vai molempii.....

suolioireisia ovat. Tosin mulla ja miehellä on atooppinen iho joten lapsilla myös talvikuukaudet ihottumaa.

Teillä on sit ihan samalla tavalla.....ja nuo suoli-oireisen mukulan tuhnut kyl haisee aina aika suloselle :o :x :/ :kieh:


ruusuntuoksua...kysy vaiks kukikselta :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
missähä pikkis o ku ei oo koko päivän näkyny tai tipsu...


Pikkis on ostamassa plikplokkiin uutta laturia...tai ainakin paras olis että ilmestyy uuden laturin kanssa. Tipsua varmaan pidetään jossain ketjuntappovierotuksessa |O |O Se pitäis pelastaa sieltä ennen kuin on liian myöhäistä. :D

pelastuspartio.gif

Pelastuspartio valmiina taistoon |O |O |O
 

Yhteistyössä