Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:NYT MENI HERMO!!!!!!!!!!!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:NYT MENI HERMO!!!!!!!!!!!!!!! |O
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tais hullu japsi tehdä viimesen tempauksen......
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ne jätkät kasteli kylppärin lattian ja meije poika o nahkasillaa ja siel o kuivii vaatteita ja kenkiä kuivumas ja ne perhanat kasteli niit... |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ne jätkät kasteli kylppärin lattian ja meije poika o nahkasillaa ja siel o kuivii vaatteita ja kenkiä kuivumas ja ne perhanat kasteli niit... |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meije pojast tulee varmaa ison joku nudisti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meije pojast tulee varmaa ison joku nudisti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:nyt ne jätkät kasteli kylppärin lattian ja meije poika o nahkasillaa ja siel o kuivii vaatteita ja kenkiä kuivumas ja ne perhanat kasteli niit... |O |O |O
Jotenkin niiiin tuttua touhua :/ :/ :/ Luonnistuu hyvin myös 2vee ja 4vee ikäisiltä. :/ :/ :/
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meije pojast tulee varmaa ison joku nudisti.![]()
parempi kait sekin kuin sadisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:poika huus serkullee et ollaa alasteja.![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
pahalaine,ilmatteeks jos ois pääst ni tulisin heti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nina:mikä juttu tää ketjuntappo ketju on?=)
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
pahalaine,ilmatteeks jos ois pääst ni tulisin heti.![]()
mutku tää on tuon rahan arvoista...itekään ei tiedä itkeäkö vai nauraa vai laittaisko nuo ulkoruokintaan :'(![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
![]()
mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja nina:mikä juttu tää ketjuntappo ketju on?=)
Hulvatonta höpötystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O
![]()
mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....
vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia.![]()