KETJUNTAPPAJAT Osa 6

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt ne jätkät kasteli kylppärin lattian ja meije poika o nahkasillaa ja siel o kuivii vaatteita ja kenkiä kuivumas ja ne perhanat kasteli niit... |O |O |O


Jotenkin niiiin tuttua touhua :/ :/ :/ Luonnistuu hyvin myös 2vee ja 4vee ikäisiltä. :/ :/ :/
:hug:


sen ikäsilt mie viel ymmärrän sen joteki,mut ku luulis et 6v ois jo vähä järkevämp...mut paskat ain kahjommaks tulee...tullu vissii isääsä. :whistle: :whistle: :whistle: :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O


pahalaine,ilmatteeks jos ois pääst ni tulisin heti. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O


pahalaine,ilmatteeks jos ois pääst ni tulisin heti. :laugh:

mutku tää on tuon rahan arvoista...itekään ei tiedä itkeäkö vai nauraa vai laittaisko nuo ulkoruokintaan :'( :laugh: :o

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O


pahalaine,ilmatteeks jos ois pääst ni tulisin heti. :laugh:

mutku tää on tuon rahan arvoista...itekään ei tiedä itkeäkö vai nauraa vai laittaisko nuo ulkoruokintaan :'( :laugh: :o


:laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O

:laugh: :laugh: mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....


vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ja meil on nyt vuorostaan täysi sota päällä. |O |O |O Nuo on kokoajan toistensa kimpussa. |O |O |O Nyt se tän iltainen adhd-show alkoi, liput 50? Tervetuloa |O |O |O

:laugh: :laugh: mä voisin tullakkin.....tarjootko kahvit....


vie vaikka koko paketti, mä en juo kahvia. :D

Onks pullaa kans :D
 

Yhteistyössä