T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs kaksmielisyyksiä täällä ladellaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mitäs kaksmielisyyksiä täällä ladellaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei maar..täytyy mennä..mies huutelee..laatuiltaa
![]()
huomiseen
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei maar..täytyy mennä..mies huutelee..laatuiltaa
![]()
huomiseen
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei maar..täytyy mennä..mies huutelee..laatuiltaa
![]()
huomiseen
just tul ja heti kaapataan.....
ei hyvältä näytä......
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no jos mä viel hetken oisin..piän piinassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei maar..kyllä mä ny meen :wave: hyvää yötä mussukat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ei maar..kyllä mä ny meen :wave: hyvää yötä mussukat :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kuka idiootti on ostanut kaupasta 500g kaurakeksejä |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kuka idiootti on ostanut kaupasta 500g kaurakeksejä |O |O |O |O |O
pikkiksen tättärä varmaan. Eikös hepat tykkää kauraa rouskutella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:[/img]http://www.atk-talkkari.fi/ilmoitus-web.jpg
Onks tää Pikkiksen kone :o :o :o [/quote]
Näyttäis ainakin :D Aika huonossa hapessa tuo on :o
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Miksi se kuva ei näkynyt |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mistäs löytys semmonen pieni cd-soitin lapselle.....ideoita otetaan vastaan |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mistäs löytys semmonen pieni cd-soitin lapselle.....ideoita otetaan vastaan |O |O |O |O
Kaupasta varmaan![]()
![]()