Ihkua...kurkattu on :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tirkistelkääpä hetki mun (synkkää) profiilia
Lähtee kohta poistoon...
Ihkua...kurkattu on :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tirkistelkääpä hetki mun (synkkää) profiilia
Lähtee kohta poistoon...
tänk juu veri muts.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ihania lapsukaisii kukiksel :heart: :heart:
jippii,nyt tiijetää et minkä näköne siekii oot ja tuo ei oo mikää synkkä. ...mite mie oon ain kuvitellu mieles et siul ois pitkät hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tirkistelkääpä hetki mun (synkkää) profiilia
Lähtee kohta poistoon...
ahaa...no hauskaa saunaa pallukan kans.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Poistun täs välis saunaan ku tuli tuo guldbollen töistä...
Hauskaa saunareissua ....ja hyvää yötä :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Poistun täs välis saunaan ku tuli tuo guldbollen töistä...
:attn: :attn: :attn: ...PIKKIS.................ja siel ois uusia kuvia miulla...jopa miehestäki...tai osa siitä,ku ei enempää saanu laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis miks tuol facebookis ei oo enää sitä et saa sen pienen keskusteluruudun,vai enks mie vaa nyt huomaa sitä?
käyn kattoosAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::attn: :attn: :attn: ...PIKKIS.................ja siel ois uusia kuvia miulla...jopa miehestäki...tai osa siitä,ku ei enempää saanu laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pikkis miks tuol facebookis ei oo enää sitä et saa sen pienen keskusteluruudun,vai enks mie vaa nyt huomaa sitä?
moro suklainen hiirulainen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
päivän parasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tietty pikkis on siis kertakaikkisen YKKÖNEN. :hug: :heart: