no kuule ei oo paha pusikko ollekaa ja ei todellakaa mikää mörkömettä vaa edellee kaunis ku kukkane... nyt taitaa jo tulla liikaa alapää infoo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ensinnäki miu römpsä ei oo mikää mörkö vaa kaunis ku kukkane...mut ei oo römpsäst kyse.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:haluutteko nähhä puskamörön kuvan?
jos tuo ei tarkoita sun römpsääs ni näytää vaan
no mistäs sitä muut tietää että millanen pusikko ja mörkömetsä sul haaruksissas kasvaa
et sie oo muka enne miuta nähny?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis livenä :heart: :heart:
Ihana raksu :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sanokaa ku ootte kattonu.
No e. Missäs mä muka olisin nähny?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:et sie oo muka enne miuta nähny?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis livenä :heart: :heart:
oonha mie ain väli tääl naamani näyttänt.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No e. Missäs mä muka olisin nähny?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:et sie oo muka enne miuta nähny?Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Kukis livenä :heart: :heart:
Molo molo mulu....annas tulla kuvii :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:molo huittisen mulune. :wave:
Moi pikkuinen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:moi huittinen :wave:
Niih :snotty: .....moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huittis lätsähti päin ruutua :hug:
jätkä rupee repii niitä ain ku vähäsekki heiluuvat.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:katottu...ihanasti hampaat lähteneet
Niin just :kieh: .....moi maa freend vakainen :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatanan service u :kieh: :kieh:
Ihananinen irmeli häijyläinenAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Niin just :kieh: .....moi maa freend vakainen :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saatanan service u :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Tirkistelkääpä hetki mun (synkkää) profiilia
Lähtee kohta poistoon...