niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
EI NUKUTA!!!!!!!!!!!!Silloin ei nukuta, ku mulla on imuri kriisi menossa!!!!!!!!!!!!! :kieh: ...niih :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:selkä suoraks,pää pystyy...EI NUKUTA!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:*pilkkii tietsikkatuolil*
mun kriteerien mukaan ikuisesti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
kui pitkä käyttöikä sille on sitten luvattu? Meil ku on vaan sellanen perinteinen perästä vedettävä imuri niin ei ole haisuakaan kuin pitkään keskuspölynimureiden kuuluu kestää.
aahaa...oukkei...mut entäs imuriliikkeen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kriteerien mukaan ikuisesti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
kui pitkä käyttöikä sille on sitten luvattu? Meil ku on vaan sellanen perinteinen perästä vedettävä imuri niin ei ole haisuakaan kuin pitkään keskuspölynimureiden kuuluu kestää.
olis kyl parempi ettet ny lähtis peitteleen ketäänAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
*kämpii jonku viekkuun nukkumaan samalla*
Eiku pitää jaksaa ainaki kultsipallo saunottaa vielä...
ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
Swedish sucking machineAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aahaa...oukkei...mut entäs imuriliikkeen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kriteerien mukaan ikuisesti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Swedish sucking machineAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
sekosin, väsyttää
ja merkki olikin svante tai börjeAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Swedish sucking machineAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
sekosin, väsyttää
tietty pitää mut sun pitää kuiteskin viel valistaa sitä firmaa noista kriteereista ku niiltä on voinut vaik unohtuu ne kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aahaa...oukkei...mut entäs imuriliikkeen mielestäAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kriteerien mukaan ikuisesti :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:niin ja toi keskuspöly imuri allaway on ollut meillä vain 9 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:hurja lieskaimuri pikkiksel...kauheeta kyl oikeesti kun olis vaik syttyy talo palaan :/
siis MITÄ????...kai niil nyt pitää olla samat kriteerit ku mullakin :kieh:
jehuu, sä tajusit pointinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja merkki olikin svante tai börjeAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Swedish sucking machineAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
sekosin, väsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:jehuu, sä tajusit pointinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja merkki olikin svante tai börjeAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Swedish sucking machineAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ei saa...sun pitää sanoa et peitelkää itse, ku mulla on imuri kriisi :|Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saak mennä ees lapset peittelee?? :ashamed:
sekosin, väsyttää
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:haluutteko nähhä puskamörön kuvan?
mä nauran sunkin puolesta sitten...jookosta *vähän väsy kans* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mua ei naurata :/ ....ei yhtään :/ ....ei edes hymyilytä :kieh:
ensinnäki miu römpsä ei oo mikää mörkö vaa kaunis ku kukkane...mut ei oo römpsäst kyse.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:haluutteko nähhä puskamörön kuvan?
jos tuo ei tarkoita sun römpsääs ni näytää vaan
ja kameran salamavalot vaan välkkyi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä viuhahdin just pikkareissa pihalla
Ens viikolla Seiskas. jaan nimmareita teille jo etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kameran salamavalot vaan välkkyi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä viuhahdin just pikkareissa pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ensinnäki miu römpsä ei oo mikää mörkö vaa kaunis ku kukkane...mut ei oo römpsäst kyse.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:haluutteko nähhä puskamörön kuvan?
jos tuo ei tarkoita sun römpsääs ni näytää vaan