oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
...mitäs iloo siitä on jos laitat sen saunan palamaa???????????Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
ai seisoitkos kans ja tanssit humppaa samal ku kusasitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie siel veskis koko aikaa istunu. :kieh:
...heheheheh,kylläpäs se kivine vääntää vitsiä tulemaa oikee urakal... :kieh: ...siis mie juoksentelin myös pojan luona.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai seisoitkos kans ja tanssit humppaa samal ku kusasitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie siel veskis koko aikaa istunu. :kieh:
noitten kaiken lisäks...kyl sää oot ehtivää sorttiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:...heheheheh,kylläpäs se kivine vääntää vitsiä tulemaa oikee urakal... :kieh: ...siis mie juoksentelin myös pojan luona.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai seisoitkos kans ja tanssit humppaa samal ku kusasitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie siel veskis koko aikaa istunu. :kieh:
en mie jaks siu kans ruveta vänkkäämää... ...niihä mie ehin vaiks mitä...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:noitten kaiken lisäks...kyl sää oot ehtivää sorttiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:...heheheheh,kylläpäs se kivine vääntää vitsiä tulemaa oikee urakal... :kieh: ...siis mie juoksentelin myös pojan luona.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai seisoitkos kans ja tanssit humppaa samal ku kusasitAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:en mie siel veskis koko aikaa istunu. :kieh:
ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:poika sano et äiti sie oot ihanan pehmee niiku tyyny ja iskä on karvanen ku koira.
:hug: :hug: :hug: ...mut oisin miekii säikähtäny,onneks ol vaa tosi lievä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mut arvatkaas :/ ...päiväkodit tätsy oli tänään ihan paniikissa ku mein turpo 4vee oli itkenyt siel tarhas ja saanut tositositosi-lievän astmakohtauksen....siis oikeesti ihan mitättömän pienen ja siel ne oli jo hätää kärsimässä ku miettivät pitääkö soittaa ambulanssi ja taksi ja vapaapalokunta ja onnin apu ja taavit hasselpähkinä
Sai kyl tosissaan rauhoitella tätejä ku hain pojat tarhasta
Se on mun pallokala tai pallokorva :heart: No nyt sauna palaa ja perkele pyykitki oli viel koneessa ja piti heittää ne rumpuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
suotta sie mihkää rumpuu niitä heitit korventuuha ne hyvi ku se sauna palaa... ...........sori,kattos ku yritin olla vitsikäs...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Se on mun pallokala tai pallokorva :heart: No nyt sauna palaa ja perkele pyykitki oli viel koneessa ja piti heittää ne rumpuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: :hug: :hug: ...mut oisin miekii säikähtäny,onneks ol vaa tosi lievä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mut arvatkaas :/ ...päiväkodit tätsy oli tänään ihan paniikissa ku mein turpo 4vee oli itkenyt siel tarhas ja saanut tositositosi-lievän astmakohtauksen....siis oikeesti ihan mitättömän pienen ja siel ne oli jo hätää kärsimässä ku miettivät pitääkö soittaa ambulanssi ja taksi ja vapaapalokunta ja onnin apu ja taavit hasselpähkinä
pallokalakorvaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Se on mun pallokala tai pallokorva :heart: No nyt sauna palaa ja perkele pyykitki oli viel koneessa ja piti heittää ne rumpuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
Ehe ehe, sie oot huumormiehii/naisiiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:suotta sie mihkää rumpuu niitä heitit korventuuha ne hyvi ku se sauna palaa... ...........sori,kattos ku yritin olla vitsikäs...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Se on mun pallokala tai pallokorva :heart: No nyt sauna palaa ja perkele pyykitki oli viel koneessa ja piti heittää ne rumpuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
tää käyttöön!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalakorvaAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Se on mun pallokala tai pallokorva :heart: No nyt sauna palaa ja perkele pyykitki oli viel koneessa ja piti heittää ne rumpuun :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:pallokalalleAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:oottakaas mä käyn kattoo onko saunas puita ja tuikkaan sen palamaan pallokalalle ja mulle
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:mä oon niin vihanen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*ärrin muriin * *ARGGGH*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kyl ne osaa toimii varmaanki,mut kyllä se saattaa vähä säiköttää ku kohalle sattuu.toivotaa ettei niitä tulis siel päivikses eikä kotonakaa. :hug: :hug: :hug: ...................pakko nyt halii siuta tosi paljo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::hug: :hug: :hug: ...mut oisin miekii säikähtäny,onneks ol vaa tosi lievä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:mut arvatkaas :/ ...päiväkodit tätsy oli tänään ihan paniikissa ku mein turpo 4vee oli itkenyt siel tarhas ja saanut tositositosi-lievän astmakohtauksen....siis oikeesti ihan mitättömän pienen ja siel ne oli jo hätää kärsimässä ku miettivät pitääkö soittaa ambulanssi ja taksi ja vapaapalokunta ja onnin apu ja taavit hasselpähkinä
eilen justiinsa hanipöön kans juttelin ku kävin poikien kans siel vastaanotol että mitä niitten tätien kans pitää tehdä ku niitä hirvittää mahdolliset kohtaukset niin paljon. olen kyl kirjoittanut sinne päiväkotiin tosi selkeät ohjeet mitä noudattaa jos tulee kohtaus ja onhan heilläkin siel toimintaohjeet jos lapsi sairastuu tai saa sairauskohtauksen tai loukkaantuu.
no mikä mättää? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:mä oon niin vihanen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*ärrin muriin * *ARGGGH*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
pikkiksen viesti sai googlen mainostaa "Naisten kuvia" Täältä löydät satoja sinkkunaisia. - Hae pois omasi!