älä nyt,ei ollu mikää vitsi...sie oot ihana ihminen ja mie oon edellee HETERO...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:päivän parasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tietty pikkis on siis kertakaikkisen YKKÖNEN. :hug: :heart:
...sinä oot kans ihku :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:älä nyt,ei ollu mikää vitsi...sie oot ihana ihminen ja mie oon edellee HETERO...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:päivän parasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tietty pikkis on siis kertakaikkisen YKKÖNEN. :hug: :heart:
Hiukka nopee olitAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saunottu on =)
Ihana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:hurris nauroi unissaan
aika nopee.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saunottu on =)
No mitä tuonne jää hapantuunAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Hiukka nopee olitAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saunottu on =)
mul on ollut....mut nyt on normi väriset, eli luonnon väriset tos kuvas...mut on mulla ollut tummakinAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ihania lapsukaisia teillä :heart:
ja mie oon aina kuvitellu että pikkiksellä olis tummat hiukset
No niinpä :kieh: :kieh: ....tääl on paljon parempaa seuraakin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:No mitä tuonne jää hapantuunAlkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:Hiukka nopee olitAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Saunottu on =)
ei se suostunu kokovartalo kuvaa,vaik oisin halunnu yhen laittaa ja sanoin et jos iha vaa siulle oisin vaik sähkärinä laittanu...ei se suostunu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis huijausta.....sanos ukolle, et minä halun nähdä koko kuvan
Oolrait :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:mutta mie poistun tohon pöydälle mussuttamaan ukon kanssa iltapalaa, tulisia hornetteja kera juustodipin ja olusen
katsellaan josko kohta tuun takasin :wave:
HÖ :kieh: ....ootas ku mä huudan sille.....Kuules kukiksen ukko!!!!!!!!!!!MINÄ HALUAN SUT....nähdä siis..niinku kuvan!!!!jooko?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ei se suostunu kokovartalo kuvaa,vaik oisin halunnu yhen laittaa ja sanoin et jos iha vaa siulle oisin vaik sähkärinä laittanu...ei se suostunu.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis huijausta.....sanos ukolle, et minä halun nähdä koko kuvan