sie oot kyllä iha yköne...misisAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::saint:
sie oot kyllä iha yköne...misisAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot kyllä iha yköne...misisAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::saint:
moro suklainen ystävämme.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: :wave:
Eihän täällä kohta enää tiedä kuka kukin on kun jatkuvasti nikkejä vaihtelette :kieh:
Miul on nyt tämmönen identiteetti kriisi....mie en oikein tiiä kuka oon ja missä mie oon :/ :ashamed: :kieh: .....koittaa vaan kestää :hug: :hug: ......ja moi suklis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: :wave:
Eihän täällä kohta enää tiedä kuka kukin on kun jatkuvasti nikkejä vaihtelette :kieh:
vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
pitäisköhän miunkin kokeilla nikin vaihtoa, tosin oon tainnut jo liikaa tottua tähän enkä keksisään mitään hyvää
ai tuo onkin kriisiä, miulla kun on tuommoista ollut kohta 30 vuotta, eli taidan olla pelkkää kriisiä koko muija :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Miul on nyt tämmönen identiteetti kriisi....mie en oikein tiiä kuka oon ja missä mie oon :/ :ashamed: :kieh: .....koittaa vaan kestää :hug: :hug: ......ja moi suklis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: :wave:
:ashamed: miekin oisin varmaan palannut siihen alkuperäiseen Kätsikseen mut ei onnistu ku mie sössin sen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
pitäisköhän miunkin kokeilla nikin vaihtoa, tosin oon tainnut jo liikaa tottua tähän enkä keksisään mitään hyvää
Misis passaa vallan hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:ai tuo onkin kriisiä, miulla kun on tuommoista ollut kohta 30 vuotta, eli taidan olla pelkkää kriisiä koko muija :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Miul on nyt tämmönen identiteetti kriisi....mie en oikein tiiä kuka oon ja missä mie oon :/ :ashamed: :kieh: .....koittaa vaan kestää :hug: :hug: ......ja moi suklis :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri::wave: :wave:
niin ja moro vaan misis, vai miksikäs sinnuu kutsutaan? :wave:
Niin muuten ois.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:"kriisiä pukkaa" ois kans aika hyvä nikki.
kerra oikee miettimäl mietin et mikä ihme sie olit enne ku alko tää hullu nikkien mulkkaus.Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::ashamed: miekin oisin varmaan palannut siihen alkuperäiseen Kätsikseen mut ei onnistu ku mie sössin sen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
non niin, enpä sitten muistanutkaan että sie olit se alunperin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::ashamed: miekin oisin varmaan palannut siihen alkuperäiseen Kätsikseen mut ei onnistu ku mie sössin sen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:non niin, enpä sitten muistanutkaan että sie olit se alunperin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::ashamed: miekin oisin varmaan palannut siihen alkuperäiseen Kätsikseen mut ei onnistu ku mie sössin sen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
sen siitä saa kun työ niitä koko ajan muuttelette, enkä mie kerkiä koko aikaa täällä pyörimään :kieh:
tuo varmaan sopis meikäläiseen ainaskin tällä hetkellä hyvinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niin muuten ois.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:"kriisiä pukkaa" ois kans aika hyvä nikki.
:kieh: :kieh: ja siin sössimiseesä katos yli 6000 viestii.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kerra oikee miettimäl mietin et mikä ihme sie olit enne ku alko tää hullu nikkien mulkkaus.Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon::ashamed: miekin oisin varmaan palannut siihen alkuperäiseen Kätsikseen mut ei onnistu ku mie sössin sen :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha toki,se piristää...tosin vaihtelinha miekii ja sit palasin tähä takas...Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moro kukis
KriisihiiriAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuo varmaan sopis meikäläiseen ainaskin tällä hetkellä hyvinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niin muuten ois.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:"kriisiä pukkaa" ois kans aika hyvä nikki.
Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:KriisihiiriAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuo varmaan sopis meikäläiseen ainaskin tällä hetkellä hyvinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niin muuten ois.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:"kriisiä pukkaa" ois kans aika hyvä nikki.
Alkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:KriisihiiriAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:tuo varmaan sopis meikäläiseen ainaskin tällä hetkellä hyvinAlkuperäinen kirjoittaja MissäMieOon:Niin muuten ois.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:"kriisiä pukkaa" ois kans aika hyvä nikki.
miulla on ollut kaks, yhtä kokeilin yhdessä vaiheessa muuten sitä oikein omakseni ottanut ni palasin suklikseen..alko vaan tulemaan noita hiiriä ja suklaita niin paljon että meinasin vaihdosta silloin..mutta joka kerta piti miettiä että kukakohan tuokin kirjoittaja on ni oli vaihettava takasinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on ollu ainaki viis nikkiä...
Tää on miun neljäs..... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miul on ollu ainaki viis nikkiä...