moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
moros kukis :wave: juu pikaseen tulin pyörätään, kunhan ukko tulee alakerrasta pois mie lähen taas pyörälenkille, mikäli ei kaatamalla sadaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
juuh, niin on, vois olla mieluummin vaikka musta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:valkonen sivu on pyllystä... :kieh:
kylläpäs sie nyt oot intoutunu toho pyöräilyy,tosin kuha mie saan tän flunssan kokonaa selätettyy ni alan miekii taas harrastaa liikuntaa oikei urakal.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis :wave: juu pikaseen tulin pyörätään, kunhan ukko tulee alakerrasta pois mie lähen taas pyörälenkille, mikäli ei kaatamalla sadaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
missä on mun opintoviikkotodistukset....KERTOKAAAAAA |O |O |O jooko =)
juuh, tuossa saa sekä kuntoilun samalla että omaa aikaa kunhan persus tottuu tuohon satulaan ni voi alkaa tekemään oikein kunno lenkkejäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kylläpäs sie nyt oot intoutunu toho pyöräilyy,tosin kuha mie saan tän flunssan kokonaa selätettyy ni alan miekii taas harrastaa liikuntaa oikei urakal.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis :wave: juu pikaseen tulin pyörätään, kunhan ukko tulee alakerrasta pois mie lähen taas pyörälenkille, mikäli ei kaatamalla sadaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
juu,persnahkoihiha se käyp aluks.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:juuh, tuossa saa sekä kuntoilun samalla että omaa aikaa kunhan persus tottuu tuohon satulaan ni voi alkaa tekemään oikein kunno lenkkejäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kylläpäs sie nyt oot intoutunu toho pyöräilyy,tosin kuha mie saan tän flunssan kokonaa selätettyy ni alan miekii taas harrastaa liikuntaa oikei urakal.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis :wave: juu pikaseen tulin pyörätään, kunhan ukko tulee alakerrasta pois mie lähen taas pyörälenkille, mikäli ei kaatamalla sadaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
vähänkö oot ahkera =)Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:moros kukis :wave: juu pikaseen tulin pyörätään, kunhan ukko tulee alakerrasta pois mie lähen taas pyörälenkille, mikäli ei kaatamalla sadaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro suklis. :wave: oha tääl muitaki tullu pyörähtämää.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:helöyy :wave:
on ne siel,etihä uuvestaa tai voi ne olla myös ylimmäl vaatehyllyl.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
laitoin jo sähköpostia josko skannais ne mulle tuolta la lagunasta
buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vähänkö oon vahingoniloinen...hyi mua :kieh:
ukolla on tänään firman kesäjuhlat ulkoilmassa...vesisateessa :kieh: :kieh: :kieh:
siitäs saa kun kehtaakin mennä bilettää ilman mua :kieh: :kieh: :kieh:
hirmu harmi ku sattu nyt huono keli miehelles..............Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
ukolla on tänään firman kesäjuhlat ulkoilmassa...vesisateessa :kieh: :kieh: :kieh:
aika läheltä liippasi...on ne hyllyssä...kanarialla :headwall: :headwall: sinne ne unohtui talvella...saapi serkkupaha laittaa postissa tulemaan ne tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ne siel,etihä uuvestaa tai voi ne olla myös ylimmäl vaatehyllyl.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hirmu harmi ku sattu nyt huono keli miehelles..............Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
eihä meil puhe vissii olt et mis maas...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aika läheltä liippasi...on ne hyllyssä...kanarialla :headwall: :headwall: sinne ne unohtui talvella...saapi serkkupaha laittaa postissa tulemaan ne tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ne siel,etihä uuvestaa tai voi ne olla myös ylimmäl vaatehyllyl.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
ootkos iha miehelles nauraa räkättäny?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hirmu harmi ku sattu nyt huono keli miehelles..............Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
muakin harmittaa ihan älyttömästi
ja sitten laitat loton numerot seuraavaksi tulemaan...ja katokin että sillä voittaa 7 oikein seuraavassa arvonnassa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä meil puhe vissii olt et mis maas...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aika läheltä liippasi...on ne hyllyssä...kanarialla :headwall: :headwall: sinne ne unohtui talvella...saapi serkkupaha laittaa postissa tulemaan ne tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ne siel,etihä uuvestaa tai voi ne olla myös ylimmäl vaatehyllyl.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
aloitin jo eilen nauramisen ku katoin säätiedotuksen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ootkos iha miehelles nauraa räkättäny?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hirmu harmi ku sattu nyt huono keli miehelles..............Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
laittasin jos lupaisit puolet miulle,mut et kuitekaa lupaa...joten pihistelen numeroit enkä ees käytä niitä ittekkää...eikös ookki tosi fiksusti aateltu ja toimittu...minäkö muka oisin vähäse urpo...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja sitten laitat loton numerot seuraavaksi tulemaan...ja katokin että sillä voittaa 7 oikein seuraavassa arvonnassa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:eihä meil puhe vissii olt et mis maas...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aika läheltä liippasi...on ne hyllyssä...kanarialla :headwall: :headwall: sinne ne unohtui talvella...saapi serkkupaha laittaa postissa tulemaan ne tänne :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:on ne siel,etihä uuvestaa tai voi ne olla myös ylimmäl vaatehyllyl.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eii oooooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siel olkkaris kirjahyllys oikeel puolel olevan hyllyn kirjojen takana.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:rallalallalaaa rallatirallatilaa :kieh: :kieh: :kieh: :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:aloitin jo eilen nauramisen ku katoin säätiedotuksen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ootkos iha miehelles nauraa räkättäny?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hirmu harmi ku sattu nyt huono keli miehelles..............Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:buahhahhaaaaa :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: