mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
Jos mää raumangiälelAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Mitäs kuuluu....Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:niin menee ihan käsi jo väsyy
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
Sais tulla vaan paremmat ilmat.....tääl on satanut koht viis tuntii putkeen :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Jos mää raumangiälelAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Mitäs kuuluu....Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:niin menee ihan käsi jo väsyy
No en mä jaksa..niin kiitos ihan kivasti menee.Miehellä alkaa pian loma ja sitten jotain kivaa kehitellään.
Mä teen kesällä jotain pitokeikkoja että sen sellaista
miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
meil o olt tänää ihana lämmin aurinkoine keli.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Sais tulla vaan paremmat ilmat.....tääl on satanut koht viis tuntii putkeen :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Jos mää raumangiälelAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Mitäs kuuluu....Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:niin menee ihan käsi jo väsyy
No en mä jaksa..niin kiitos ihan kivasti menee.Miehellä alkaa pian loma ja sitten jotain kivaa kehitellään.
Wau....kiitettävät iät alkaa olla.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
höh....no ehkä täälläkin sit taas jonakin päivänä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil o olt tänää ihana lämmin aurinkoine keli.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Sais tulla vaan paremmat ilmat.....tääl on satanut koht viis tuntii putkeen :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Jos mää raumangiälelAlkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Mitäs kuuluu....Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:niin menee ihan käsi jo väsyy
niimpä,voi ku sais ittekki tuommosille luvuille elettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Wau....kiitettävät iät alkaa olla.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
Myöhän oltas täs ketjus ku kaks marjaa.....toinen ei tiiä kuka on ja toinen ei tajuu alkuunsakkaan missä on.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
Kyllä....tuohon ois hyvä tähdätäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niimpä,voi ku sais ittekki tuommosille luvuille elettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Wau....kiitettävät iät alkaa olla.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
hö,ain sie meet sen ukkeli viekkuu...hyvät yöt... :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Nooh..mä jätän teidän rauhassa juttelee.Menen tuon ukkelin viekkuun,moikka =) :wave:
höh.....siehän hätäseen käväsit.....mut hyvää yötä Homis :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Nooh..mä jätän teidän rauhassa juttelee.Menen tuon ukkelin viekkuun,moikka =) :wave:
myöhä ollaa muutekii nii samiksii...vaihappas vaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Myöhän oltas täs ketjus ku kaks marjaa.....toinen ei tiiä kuka on ja toinen ei tajuu alkuunsakkaan missä on.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
voi perkele miut varhaisdementikkoa ja muuteki torttupää urpoa,korjaus edellisee...miu äiti täyttää siis 79v. mie jo rupesin kattomaa et mitä perkelettä mie oon kirjottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kyllä....tuohon ois hyvä tähdätäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niimpä,voi ku sais ittekki tuommosille luvuille elettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Wau....kiitettävät iät alkaa olla.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
pitäskös.....sie yllytät minnuu :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myöhä ollaa muutekii nii samiksii...vaihappas vaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Myöhän oltas täs ketjus ku kaks marjaa.....toinen ei tiiä kuka on ja toinen ei tajuu alkuunsakkaan missä on.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
vaiha,vaiha,vaiha............Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:pitäskös.....sie yllytät minnuu :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myöhä ollaa muutekii nii samiksii...vaihappas vaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Myöhän oltas täs ketjus ku kaks marjaa.....toinen ei tiiä kuka on ja toinen ei tajuu alkuunsakkaan missä on.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon
no hieno ikä se tuokin on.......älä välitä mie en välil meinaa muistaa minkä ikänen mie oon :/ :kieh: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi perkele miut varhaisdementikkoa ja muuteki torttupää urpoa,korjaus edellisee...miu äiti täyttää siis 79v. mie jo rupesin kattomaa et mitä perkelettä mie oon kirjottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Kyllä....tuohon ois hyvä tähdätäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niimpä,voi ku sais ittekki tuommosille luvuille elettyä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Wau....kiitettävät iät alkaa olla.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu mami täyttää jo 89v. ,isukki täytti talvel 80v.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:huomen on miu äitin synttärit,pitää muistaa soittaa aamul ja laulaa luikauttaa onnittelulaulu...
No hulluhan mie oon....ootasAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:vaiha,vaiha,vaiha............Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:pitäskös.....sie yllytät minnuu :kieh: :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:myöhä ollaa muutekii nii samiksii...vaihappas vaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Myöhän oltas täs ketjus ku kaks marjaa.....toinen ei tiiä kuka on ja toinen ei tajuu alkuunsakkaan missä on.....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sit sie olisit misis...Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:Miust se ol hyvä.....aloin jo mietii vaihtooAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:toi olis kans hyvä...mie oon useesti miettiny näit kaikkii nikkei ja viimeimmäks taisin muutes miettiä siu edellistä.Alkuperäinen kirjoittaja Mayataivaansiipi:mie kukis mietin eilen ennen nukahtamista nikkejä......sit siun nikkii.....ja miulle tuli semmonen nikki mieleen kun......missämieoon