Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
yötä myös sinne :wave: :heart: :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menenpä sitten minäkin nukkumaan =) :wave:
öitä kullanmurut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
toivottavasti...ja toivon ettei tulisi mustelmaa...kiva muuten mennä viikonloppuna töihin :/
No niinpä,mäkin muuten eilen kopautin aika lujaa itteeni kaapin oveen ku laitoin tiskejä..säti hetkisen täälläkin.
Mut se on pientä verrattuna sun omaan juttuun :hug: :hug: Mut elä kerro kellekkää... mulla on tapana aina aamuisin ja aina välillä muutenki kulkee vahingossa ovenkarmeja päin..![]()
![]()
Ja näyttää siltä et meillä lapsetkin aika usein sitä harrastaa.. pitäskö kysyy lupa isännöitsijältä et saatas suurentaa oviaukkoja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja:/
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja:/
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja:/
Ai sä oot viel täällä![]()
Mä menen kyl pihalla käymään vielä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja:/
mun kone nyt vaan kohta plikahtaa :/ ja mun kopas kyl sätii sen verran et hyvä mennäkkin nukkumaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Nyt mie poistun....tylsä meininki palstalla :saint: ......meen kattoon Greyn anatomian nauhalta.....Dollylle hyvää yötä.....jos käyt tääl viel pyörähtää :hug::heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kuka on perästä kuuluujotain??![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moioon ollut reipas ja siivosin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moioon ollut reipas ja siivosin
![]()
moro dolly.:wave: hyvä tyttö oot ollu. :hug:
mie olin eile,joten tänää otan vähä rennommi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se olis niinkusta huomenia täältäkin:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se olis niinkusta huomenia täältäkin:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moioon ollut reipas ja siivosin
![]()
moro dolly.:wave: hyvä tyttö oot ollu. :hug:
mie olin eile,joten tänää otan vähä rennommi.
![]()
meil on näköjään saman merkkiset muksut![]()