KETJUNTAPPAJAT Osa 11

pohjantähdenalla
Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?

ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:

..joteskin niin tuttua :/ :/
:kieh: :kieh: :kieh: tosi kivoja leikkejä.....

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:

..joteskin niin tuttua :/ :/
No poika lupas ettei enää ikinä koske pikkusiskon hiuksiin :D Kyllä se otti koville ku otin siltä ne rahat,et tekis mieli salaa palauttaa.. :(

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
aika nopeesti kasvaa ainakin meidän neitin tukka...ja nythän se vahvistuu paremmin
Näin mäkin ajattelen,mut miks se näyttää mun mielestä nyt pojalta :eek: :ashamed: tai sit olin vaan niin tottunu sen pitkiin hiuksiin ja ku ne meni kikkuralle pikkasen takaa..

Yhteistyössä