naine...mie oon jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
naine...mie oon jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
Hyvä valinta monien valintojen keskeltä tai lopusta tai sit ihan alkupäästä tai sit sielt ihan peräpäästä Vaikeetako?Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:naine...mie oon jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
mä oon poikkusen hitaalla päällä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:naine...mie oon jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
se tarttee ton jotai sananAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
sallittakoon se siulle. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon poikkusen hitaalla päällä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:naine...mie oon jo tää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
lisää pi....siis perästäkuuluupiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
Voi olla.....pannaas pohtien.....mitäs se vois ol..... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:se tarttee ton jotai sananAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
aika nopeesti kasvaa ainakin meidän neitin tukka...ja nythän se vahvistuu paremminAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
:kieh: :kieh: :kieh: tosi kivoja leikkejä.....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:
..joteskin niin tuttua :/ :/
No poika lupas ettei enää ikinä koske pikkusiskon hiuksiin Kyllä se otti koville ku otin siltä ne rahat,et tekis mieli salaa palauttaa..Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:
..joteskin niin tuttua :/ :/
...eru :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:lisää pi....siis perästäkuuluupiAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
on.....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
on sellanen arvoituksellinen loppuAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
Näin mäkin ajattelen,mut miks se näyttää mun mielestä nyt pojalta :ashamed: tai sit olin vaan niin tottunu sen pitkiin hiuksiin ja ku ne meni kikkuralle pikkasen takaa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:aika nopeesti kasvaa ainakin meidän neitin tukka...ja nythän se vahvistuu paremminAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
5 päivää.....hyvää yötä ja huomiseen :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug:
NappiinAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug:
hyvät yöt ja huomisee,toivottavast nenä ois huomen parempi. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug:
Öitä,öitä :wave: :wave: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug: