Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:päästämpäkaasua
persfagotti (kiviksen ehotus)
kaasuvaara
peräpäänarvoitus
päästäsparpaukkua
perästäkuuluu
joteki oon tykästyny noihi perseeseen liittyviin juttuihi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miust parhaita on peräpäänarvoitus tai perästäkuuluu
![]()
perästäkuuluutainäkyyjollain on sattunut niin,oon vaan kuullut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Juu toi perästäkuuluu on hyvä![]()
Ja ei vikaa muissakaan
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
moi pikkis :hug: :wave:
kuis sun nenä jakselee:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
eihän siinä murtumaa ole:hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Miten mä muistelisin että periksen edellisissä nimenvaihtopohdinnoissa olis ollut joku tämän tapainenkin kuin 'pieru on iloinen asia'
![]()
![]()
![]()
![]()
kala se onAlkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
eihän siinä murtumaa ole:hug: :hug: :hug:
rusto varmaan vähän vaurioitu, mut nenua saan liikuteltua....silmiinkin ottaa....aika kovaa sen mälläsin siihen ovenkarmiin :ashamed: .....annoin muuten sille kengästä sille ovelle ja lujaa ja kiroilin päälle hyväisesti :|
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti![]()
:/ niin....sintti on kyl pikku kala....voisko olla lintu? :/ hmmm..............piereskeleekö linnut?