tuo on hyvä.....Alkuperäinen kirjoittaja dolly:perästäkuuluutainäkyy jollain on sattunut niin,oon vaan kuullutAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Miust parhaita on peräpäänarvoitus tai perästäkuuluuAlkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:päästämpäkaasua
persfagotti (kiviksen ehotus)
kaasuvaara
peräpäänarvoitus
päästäsparpaukkua
perästäkuuluu
joteki oon tykästyny noihi perseeseen liittyviin juttuihi.
peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Juu toi perästäkuuluu on hyvä Ja ei vikaa muissakaan
kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:moi pikkis :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
kuis sun nenä jakselee :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:moi pikkis :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
eihän siinä murtumaa ole :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:moi pikkis :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti
rusto varmaan vähän vaurioitu, mut nenua saan liikuteltua....silmiinkin ottaa....aika kovaa sen mälläsin siihen ovenkarmiin :ashamed: .....annoin muuten sille kengästä sille ovelle ja lujaa ja kiroilin päälle hyväisesti :|Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eihän siinä murtumaa ole :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:moi pikkis :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Miten mä muistelisin että periksen edellisissä nimenvaihtopohdinnoissa olis ollut joku tämän tapainenkin kuin 'pieru on iloinen asia'
kala se on tai muuten se olis hajutinttiAlkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti
Varmasti :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:rusto varmaan vähän vaurioitu, mut nenua saan liikuteltua....silmiinkin ottaa....aika kovaa sen mälläsin siihen ovenkarmiin :ashamed: .....annoin muuten sille kengästä sille ovelle ja lujaa ja kiroilin päälle hyväisesti :|Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:eihän siinä murtumaa ole :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kipee ja kasvoja kuumottaa ja päätä särkee. nenä turvoksis :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:moi pikkis :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::wave: :wave:
:/ niin....sintti on kyl pikku kala....voisko olla lintu? :/ hmmm..............piereskeleekö linnut?Alkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti
hyvältä .....Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...
kuuluu,mut ei näyAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...
ei hajuakaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::/ niin....sintti on kyl pikku kala....voisko olla lintu? :/ hmmm..............piereskeleekö linnut?Alkuperäinen kirjoittaja dolly:lintu vai kalako toi ois?Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois niinku hyasintin vasta kohta eli hajusintti
kuuluu kuuluuAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:täshä mie nyt oon...milt tää kuulostaa...