Senki haamu periskuuluujotainhyvät yöt ja huomisee,toivottavast nenä ois huomen parempi. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug:
apua,mie oon haamu... |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:haamu
hyvä onAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
Tulithan onneksi takasin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:apua,mie oon haamu... |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:haamu
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:apua,mie oon haamu... |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:haamu
älä pelotteleAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:apua,mie oon haamu... |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:haamu
noAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Tiedättekö muuten mitä eroa on haamulla ja aaveella?
mutku mä en oo vieläkään tyytyväinen,ku pitäis näkyy kansAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
se oli kuiteskin se äsken kuopattu perätoosajumissa kummittelemassaAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:apua,mie oon haamu... |OAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:haamu
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mutku mä en oo vieläkään tyytyväinen,ku pitäis näkyy kansAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...
No haamu alkaa H:lla ja on 5 kirjainta ja aave A:lla ja on 4 kirjainta **väsy**Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:noAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Tiedättekö muuten mitä eroa on haamulla ja aaveella?
aha...okey....siis oolrait.....siehän pikaseen kävit....hyvää yötä ja huomiseen :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitän teit rakkaita ystäviäin ku taas kerra autoitte avutonta täs nikin vaihto operaatios. samal sanon et miu pitää mennä kattomaa sydämen asialla ja sit nukkumaa,joten hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
:wave: :heart: :hug: yötä hani :wave:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitän teit rakkaita ystäviäin ku taas kerra autoitte avutonta täs nikin vaihto operaatios. samal sanon et miu pitää mennä kattomaa sydämen asialla ja sit nukkumaa,joten hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitän teit rakkaita ystäviäin ku taas kerra autoitte avutonta täs nikin vaihto operaatios. samal sanon et miu pitää mennä kattomaa sydämen asialla ja sit nukkumaa,joten hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
Huomiseen :wave: :wave: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitän teit rakkaita ystäviäin ku taas kerra autoitte avutonta täs nikin vaihto operaatios. samal sanon et miu pitää mennä kattomaa sydämen asialla ja sit nukkumaa,joten hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No haamu alkaa H:lla ja on 5 kirjainta ja aave A:lla ja on 4 kirjainta **väsy**Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:noAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Tiedättekö muuten mitä eroa on haamulla ja aaveella?
:saint: :saint:
hei älä mee tai viet multa kaiken...mut kauniita kakka tai pieru unia sulle :hug:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:kiitän teit rakkaita ystäviäin ku taas kerra autoitte avutonta täs nikin vaihto operaatios. samal sanon et miu pitää mennä kattomaa sydämen asialla ja sit nukkumaa,joten hyvät yöt ja huomiseen. :hug: :heart: :wave:
toivottavasti...ja toivon ettei tulisi mustelmaa...kiva muuten mennä viikonloppuna töihin :/Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
yötä hani :wave: :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menenpä sitten minäkin nukkumaan =) :wave:
öitä kullanmurut
No niinpä,mäkin muuten eilen kopautin aika lujaa itteeni kaapin oveen ku laitoin tiskejä..säti hetkisen täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toivottavasti...ja toivon ettei tulisi mustelmaa...kiva muuten mennä viikonloppuna töihin :/Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug: