yötä myös sinne :wave: :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
yötä myös sinne :wave: :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
Öitä :hug: :hug: :hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Menenpä sitten minäkin nukkumaan =) :wave:
öitä kullanmurut
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No niinpä,mäkin muuten eilen kopautin aika lujaa itteeni kaapin oveen ku laitoin tiskejä..säti hetkisen täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:toivottavasti...ja toivon ettei tulisi mustelmaa...kiva muuten mennä viikonloppuna töihin :/Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Kaikki taitaa hipsii jo petiin..kait sitä itekin kohta pitää mennä yrittää unta. Toivottavasti pikkis saat sit kans unta :hug: :hug:
Mut se on pientä verrattuna sun omaan juttuun :hug: :hug: Mut elä kerro kellekkää... mulla on tapana aina aamuisin ja aina välillä muutenki kulkee vahingossa ovenkarmeja päin.. Ja näyttää siltä et meillä lapsetkin aika usein sitä harrastaa.. pitäskö kysyy lupa isännöitsijältä et saatas suurentaa oviaukkoja
Ai sä oot viel täällä Mä menen kyl pihalla käymään vieläAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja :/
mun kone nyt vaan kohta plikahtaa :/ ja mun kopas kyl sätii sen verran et hyvä mennäkkin nukkumaan :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja :/
No oon....eihän tähän aikaan voi mennä viel nukkumaan.....Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Ai sä oot viel täällä Mä menen kyl pihalla käymään vieläAlkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja :/
No siut mie ymmärrän mut en muita :/Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone nyt vaan kohta plikahtaa :/ ja mun kopas kyl sätii sen verran et hyvä mennäkkin nukkumaan :|Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Kaikki ootte ihan unikekoja :/
öitä.poistun kans kohta :hug:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:Nyt mie poistun....tylsä meininki palstalla :saint: ......meen kattoon Greyn anatomian nauhalta.....Dollylle hyvää yötä.....jos käyt tääl viel pyörähtää :hug: :heart: :wave:
ai sie taas on nikit vaihosAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:
kukas luulisit sen olevan...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:kuka on perästä kuuluujotain??
moro dolly. :wave: hyvä tyttö oot ollu. :hug: mie olin eile,joten tänää otan vähä rennommi.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moi oon ollut reipas ja siivosin
meil on näköjään saman merkkiset muksutAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:moro dolly. :wave: hyvä tyttö oot ollu. :hug: mie olin eile,joten tänää otan vähä rennommi.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moi oon ollut reipas ja siivosin
huomenta vaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se olis niinkusta huomenia täältäkin :wave:
päivääAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:se olis niinkusta huomenia täältäkin :wave:
näköjään.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:meil on näköjään saman merkkiset muksutAlkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:moro dolly. :wave: hyvä tyttö oot ollu. :hug: mie olin eile,joten tänää otan vähä rennommi.Alkuperäinen kirjoittaja dolly:moi oon ollut reipas ja siivosin