Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Halloota!

12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:

Mitäs teidän iltaan? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Halloota!

12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:

Mitäs teidän iltaan? :wave:
Eihän täs kummempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Halloota!

12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:

Mitäs teidän iltaan? :wave:
No onpa sulla rankkoja päiviä :hug: ! Ja neljältä herättys....en pystyis ikinä siihen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Nyt tarttis saada energiaa.....
Onko energia vähissä? :hug: Eiköhän sitä ainakin piskuisen tule tän halin voimasta =)
Kiits, tarttis jatkaa siivouksia, mutta ei huvita :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Halloota!

12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:

Mitäs teidän iltaan? :wave:
No onpa sulla rankkoja päiviä :hug: ! Ja neljältä herättys....en pystyis ikinä siihen!
Ei mulla yleensä ole noin, olen aika hyvin säästynyt noilta 12h arkivuoroilta ja nythän ne syyskuun jälkeen loppuu kokonaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein ;) .
Ei oo todellakaan. Meillä on koira ja esiteini, jotka sotkevat :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: . Karvaa ja tavararöykkiöitä joka paikassa.
Ja unohdin mainita miehen tosta listasta :xmas: :xmas: se ei osaa olla siisti, ei oo osannut olla milloinkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein ;) .
Ei oo todellakaan. Meillä on koira ja esiteini, jotka sotkevat :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: . Karvaa ja tavararöykkiöitä joka paikassa.
Ja unohdin mainita miehen tosta listasta :xmas: :xmas: se ei osaa olla siisti, ei oo osannut olla milloinkaan.
Niin minkä rotuinen se teidän iso koira on? Se on siis sisäkoira?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
ja kuukkeli tietty oli kattomassa jotain beebeetä :/
joo täs samal kattelen netti-tv:tä tai enempiki kuuntelen. :D
:kieh: :kieh:
älä yhtää murise,kyl siu pitäs tietää et seuraavat kolme kuukautta sie saat tahtomattaski kuulla ain välil jotai bb juttuja. :D :D :D
 

Yhteistyössä