Kiits, tarttis jatkaa siivouksia, mutta ei huvita :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko energia vähissä? :hug: Eiköhän sitä ainakin piskuisen tule tän halin voimasta =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt tarttis saada energiaa.....
Eihän täs kummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Halloota!
12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:
Mitäs teidän iltaan? :wave:
No onpa sulla rankkoja päiviä :hug: ! Ja neljältä herättys....en pystyis ikinä siihen!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Halloota!
12-tunnin työpäivä tehty tänään ja siihen 2h päälle matkoihin sun muuhun. Neljältä heräsin, yök. Oon nyt töiden jälkeen vaan syönyt ja lepäillyt. Inhottavasti kertyy tuota ilmaakin, pitää enimpiä kaasuja päästellä. :ashamed:
Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiits, tarttis jatkaa siivouksia, mutta ei huvita :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko energia vähissä? :hug: Eiköhän sitä ainakin piskuisen tule tän halin voimasta =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt tarttis saada energiaa.....
Ei mulla yleensä ole noin, olen aika hyvin säästynyt noilta 12h arkivuoroilta ja nythän ne syyskuun jälkeen loppuu kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No onpa sulla rankkoja päiviä :hug: ! Ja neljältä herättys....en pystyis ikinä siihen!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Halloota!
Hyviä öitä ja vauvaunia! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Varmaan tästä joutaa iltapesulle ja sitten nukkumaan, huomenna saan nukkua peräti viiteen. Pitäkää ketju vilkkaana! :wave:
Ei oo todellakaan. Meillä on koira ja esiteini, jotka sotkevat :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: . Karvaa ja tavararöykkiöitä joka paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein .
Niin minkä rotuinen se teidän iso koira on? Se on siis sisäkoira?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ei oo todellakaan. Meillä on koira ja esiteini, jotka sotkevat :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: . Karvaa ja tavararöykkiöitä joka paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Teillä täytyy kyl olla tosi siistiä kun siivoot niin usein .
Ja unohdin mainita miehen tosta listasta :xmas: :xmas: se ei osaa olla siisti, ei oo osannut olla milloinkaan.
huvikseniAlkuperäinen kirjoittaja kukis:mitä sie tääl riekut?
jaa vai sil viistii...Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:huvikseniAlkuperäinen kirjoittaja kukis:mitä sie tääl riekut?
joo täs samal kattelen netti-tv:tä tai enempiki kuuntelen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kuukkeli tietty oli kattomassa jotain beebeetä :/
:kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo täs samal kattelen netti-tv:tä tai enempiki kuuntelen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kuukkeli tietty oli kattomassa jotain beebeetä :/
älä yhtää murise,kyl siu pitäs tietää et seuraavat kolme kuukautta sie saat tahtomattaski kuulla ain välil jotai bb juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo täs samal kattelen netti-tv:tä tai enempiki kuuntelen.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ja kuukkeli tietty oli kattomassa jotain beebeetä :/