Moi! Mää olin just pläjäyttelemäs uroksia palstalleAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Moikkati!
Mitäh!!! Eikös miellytä Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Täs on parempi
yyyyyh :$
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäh!!! Eikös miellytä Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Täs on parempi
. juu meidän isännäl on kans tuuheet rintakarvat (ja selkäkarvat) mut päälael niit ei sit ennää riitäkkääAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäh!!! Eikös miellytä Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Täs on parempi
ei oo mies mun makuun vaik on tuol omallaki ukol karvoi ja anoppi sanoikin et ei hän tienny et oli apinan synnyttäny ku näki poikansa "rintavarustuksen" :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:. juu meidän isännäl on kans tuuheet rintakarvat (ja selkäkarvat) mut päälael niit ei sit ennää riitäkkääAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitäh!!! Eikös miellytä Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Täs on parempi
ei oo mies mun makuun vaik on tuol omallaki ukol karvoi ja anoppi sanoikin et ei hän tienny et oli apinan synnyttäny ku näki poikansa "rintavarustuksen" :kieh:
Apua! Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
tänks :hug: onneksi tuo ei arkaile poskea enäänAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No voihan.Kiviksen keskimmäiselle halit ja pusut
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Apua! Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
Niin no on se varmaan mahdotonta keritä jokapaikkaan kun lapsia/täti on varmaan aika paljon. Pelottaa! Mutta siis haleja teitin lapsoselle :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Apua! Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::/ Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
siel tapahtuu välillä ihan uskomattomia asioita :/ :/ ei ne tätsyt aina näe kaikkea mitä siel tapahtuu.
Moikka! Nyt lähden ulos! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:äääh, tääl alkoi ihan kauhea rähinä. pakko mennä erotuomariks :wave:
Onko energia vähissä? :hug: Eiköhän sitä ainakin piskuisen tule tän halin voimasta =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt tarttis saada energiaa.....