Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:

Täs on parempi :p

yyyyyh :$
Mitäh!!! Eikös miellytä :LOL: Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta! :p

ei oo mies mun makuun vaik on tuol omallaki ukol karvoi ja anoppi sanoikin et ei hän tienny et oli apinan synnyttäny ku näki poikansa "rintavarustuksen" :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: . juu meidän isännäl on kans tuuheet rintakarvat (ja selkäkarvat) mut päälael niit ei sit ennää riitäkkää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:

Täs on parempi :p

yyyyyh :$
Mitäh!!! Eikös miellytä :LOL: Tuohan on oikea karvarintojen karvarinta! :p

ei oo mies mun makuun vaik on tuol omallaki ukol karvoi ja anoppi sanoikin et ei hän tienny et oli apinan synnyttäny ku näki poikansa "rintavarustuksen" :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: . juu meidän isännäl on kans tuuheet rintakarvat (ja selkäkarvat) mut päälael niit ei sit ennää riitäkkää :LOL:

se on sitten samanrotuinen apina ku mun ukkoki, ei tuol oikein karvat viihdy päässä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:/ :( Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
Apua! :eek: Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:/ :( Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
Apua! :eek: Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!

siel tapahtuu välillä ihan uskomattomia asioita :/ :/ ei ne tätsyt aina näe kaikkea mitä siel tapahtuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:/ :( Mun keskimmäinen oli saanut tarhassa oikein kunnon kuhmun ja mustelman posken kohdalle ku oli tipahtanu kiipeilytelineestä.
Apua! :eek: Pääseekö tollasta tapahtumaan tarhassa!!! Tollasta just pelkään sitte ku joudun viemään lapset päiväkotiin että kerkiikö ne tätit kattomaan jokasta tarpeeksi ettei tapahdu mitään!

siel tapahtuu välillä ihan uskomattomia asioita :/ :/ ei ne tätsyt aina näe kaikkea mitä siel tapahtuu.
Niin no on se varmaan mahdotonta keritä jokapaikkaan kun lapsia/täti on varmaan aika paljon. Pelottaa! Mutta siis haleja teitin lapsoselle :hug:
 
Mutta nyt kun nuo mukelot tuossa taas telmivät jaloissa niin muun täytyy lähteä sulattamaan läskejäni ja lykkimään heitä rattailla taas johonkin jyrkkään ylämäkeen :attn: ...tehokasta toivottavasti! Tääl kyllä vähän sateli tossa äsken mutta mitä pienistä.
 

Yhteistyössä