Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan :whistle:
No joo mää innostuin taas vähä liikaa :D :ashamed: :LOL: ! Mitä sulle kuuluu?
Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.

Mitä sulle? =)
No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan :whistle:
No joo mää innostuin taas vähä liikaa :D :ashamed: :LOL: ! Mitä sulle kuuluu?
Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.

Mitä sulle? =)
No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.
No huh. Onko jo kova ikävä? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan :whistle:
No joo mää innostuin taas vähä liikaa :D :ashamed: :LOL: ! Mitä sulle kuuluu?
Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.

Mitä sulle? =)
No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.
No huh. Onko jo kova ikävä? =)
No en oikein ikävästä tiedä, ehkä vähän :D . tää on sellainen kakspiippune juttu kun toisaalta on ihana vapauden tunne ku saan toimia täällä just niin ku lystää esim. kattoo telkusta sitä mitä minä haluan jne. mutta joo on vähän sellainen ontto olo kyllä varsinkin kun asutaan maaseudulla ja naapuritki lähti ulkomaanreissuun viikoks jjust samaan aikaan nii on vähän kolkkoa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.
No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.
No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .
Pahoinvointia joo meinaan. :ashamed: Ihan kamalaahan se on, en mä sitä enää sitten halua, kun se iskee. Mulla oli km-raskaudessakin oksuoloa, mutta en ehtinyt oksentamaan kuin kerran.

Jotenkin tuntuu, että mitä enemmän oireita, niin sitä todellisempi raskaus on. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.
No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .
Pahoinvointia joo meinaan. :ashamed: Ihan kamalaahan se on, en mä sitä enää sitten halua, kun se iskee. Mulla oli km-raskaudessakin oksuoloa, mutta en ehtinyt oksentamaan kuin kerran.

Jotenkin tuntuu, että mitä enemmän oireita, niin sitä todellisempi raskaus on. =)
Muistaakseni mulla alkoi pahoinvointi joskus raskausviikolla 6 tai 7. Muistankin kysyneeni neuvolassa toisessa raskaudessa et miksei mulla oo vielä paha olo :LOL: , mutta kyllä se sieltä tuli kun jakso odottaa :D :x .
Mutta kuule mun täytyy mennä vähän syömään ja yrittää nukkumista että jaksan aamulla taas lasten kanssa telmiä. Toivotan sinulle onnellista odotusaikaa jos en sitä vielä ole huomannut toivottaa ja tuu kertomaan kuulumisistasi useemmin =) . Hyvät yöt ja kauniit unet! :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Niin määkii, mulle tapahtus tapaturma. Kaaduin koiran kanssa äsken, kun oltiin vikoilla pissoilla. Näkis fasaanin ja riuhtas niin, että tasapaino petti ja käden päälle rysähti elopaino. Nyt sattuu niin perkuleesti.Mitähän huomisesta keikasta tulee... Tod näk. ei voi mennä...

voi ei :hug: :hug: :hug:

Toivottavasti ei pahemmin kuitenkaan sattunut :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
voi ei :hug: :hug: :hug:

Toivottavasti ei pahemmin kuitenkaan sattunut :hug: :hug: :hug:
Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.
Et sitten tainnut mennä töihin tänään?
En voinut, kädet on kuitenkin hoitotyössä kovilla. Varsinkin vuodeosastoilla. Ja jos ois pahentunut siellä ja huomenna en voisi mennä omaan työhön, niin sairaslomanajalta ei saa palkkaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
voi ei :hug: :hug: :hug:

Toivottavasti ei pahemmin kuitenkaan sattunut :hug: :hug: :hug:
Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.
Et sitten tainnut mennä töihin tänään?
En voinut, kädet on kuitenkin hoitotyössä kovilla. Varsinkin vuodeosastoilla. Ja jos ois pahentunut siellä ja huomenna en voisi mennä omaan työhön, niin sairaslomanajalta ei saa palkkaa...
No parempi onkin parannella kättä tänään.
Mulla on järkky päänsärky ja otin just buranaa (tää taas johtuu mun silmistä ) .

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
|O |O |O |O |O kerpeleen japaninlippupäivät |O |O |O |O |O
Mä tarviin suklaata, paljon suklaata |O |O |O |O Ja ukko vaan koisii päikkäreillä eikä välitä et mun maha on ku liekeissä ja leuassa on ihan kauhea finni |O |O |O |O |O
:hug: :hug: :hug: miul onneks on iha loppusuoral japanin päivät,mut tiijen miltä siusta tuntuu.miestä voi aina pikkasen vaikka käyvä tuuppaamas. :D
 
:LOL: Mein naapuri osti itelleen karaokelaitteen ja ollaan saatu "nauttia" tuon ikivihreistä iskelmistä jo parin päivän ajan. :$ :$ :$ Vetää viel oikeen antaumuksella delilah'a ja hopeista kuuta :D

Onneksi ei kuulu tänne ku vaan silloin jos molemmilla on takapihan ovet auki. :D
 

Yhteistyössä