No joo mää innostuin taas vähä liikaa :ashamed: ! Mitä sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan
Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No joo mää innostuin taas vähä liikaa :ashamed: ! Mitä sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan
No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No joo mää innostuin taas vähä liikaa :ashamed: ! Mitä sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan
Mitä sulle? =)
No huh. Onko jo kova ikävä? =)Alkuperäinen kirjoittaja erka:No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No joo mää innostuin taas vähä liikaa :ashamed: ! Mitä sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan
Mitä sulle? =)
No en oikein ikävästä tiedä, ehkä vähän . tää on sellainen kakspiippune juttu kun toisaalta on ihana vapauden tunne ku saan toimia täällä just niin ku lystää esim. kattoo telkusta sitä mitä minä haluan jne. mutta joo on vähän sellainen ontto olo kyllä varsinkin kun asutaan maaseudulla ja naapuritki lähti ulkomaanreissuun viikoks jjust samaan aikaan nii on vähän kolkkoa!Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No huh. Onko jo kova ikävä? =)Alkuperäinen kirjoittaja erka:No oon tääl yksin lasten kans pitänyt taloo pystyssä kun isäntä on jo viidettä päivää Itä-Suomessa karhumetsällä. Kotiin paluusta ei tarkkaa tietoo, voi olla et menee vielä viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Eipä tässä kummempia, päivällä käytiin lenkillä ja loppupäivän onkin väsyttänyt. Kohta vois sänkyyn kömpiä.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No joo mää innostuin taas vähä liikaa :ashamed: ! Mitä sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Iltoja! Täällä sitä vaan miesten kuvia laitellaan
Mitä sulle? =)
No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
Pahoinvointia joo meinaan. :ashamed: Ihan kamalaahan se on, en mä sitä enää sitten halua, kun se iskee. Mulla oli km-raskaudessakin oksuoloa, mutta en ehtinyt oksentamaan kuin kerran.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
Muistaakseni mulla alkoi pahoinvointi joskus raskausviikolla 6 tai 7. Muistankin kysyneeni neuvolassa toisessa raskaudessa et miksei mulla oo vielä paha olo , mutta kyllä se sieltä tuli kun jakso odottaa :x .Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Pahoinvointia joo meinaan. :ashamed: Ihan kamalaahan se on, en mä sitä enää sitten halua, kun se iskee. Mulla oli km-raskaudessakin oksuoloa, mutta en ehtinyt oksentamaan kuin kerran.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No mutta noihan on kunnon oireita. Vai meinaatko sitä pahoinvointia? Ei sitä kaikille tule, mulle kyllä tuli toisessa raskaudessa ja kesti 4kk se kuvotus niin et painoki laski 4kg silloin :x .Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No ei siis mitään suurempia. Tissit on ihan sika kipeet, väsyttää, nenä välillä tukkoinen jne. Viikkojakin vasta 5+1. Toivon kyllä, että alkais kunnon oireet.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Onko sulla jo tullut jotain raskausoireita?
Jotenkin tuntuu, että mitä enemmän oireita, niin sitä todellisempi raskaus on. =)
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin määkii, mulle tapahtus tapaturma. Kaaduin koiran kanssa äsken, kun oltiin vikoilla pissoilla. Näkis fasaanin ja riuhtas niin, että tasapaino petti ja käden päälle rysähti elopaino. Nyt sattuu niin perkuleesti.Mitähän huomisesta keikasta tulee... Tod näk. ei voi mennä...
Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voi ei :hug: :hug: :hug:
Toivottavasti ei pahemmin kuitenkaan sattunut :hug: :hug: :hug:
Et sitten tainnut mennä töihin tänään?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voi ei :hug: :hug: :hug:
En voinut, kädet on kuitenkin hoitotyössä kovilla. Varsinkin vuodeosastoilla. Ja jos ois pahentunut siellä ja huomenna en voisi mennä omaan työhön, niin sairaslomanajalta ei saa palkkaa...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Et sitten tainnut mennä töihin tänään?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voi ei :hug: :hug: :hug:
No parempi onkin parannella kättä tänään.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En voinut, kädet on kuitenkin hoitotyössä kovilla. Varsinkin vuodeosastoilla. Ja jos ois pahentunut siellä ja huomenna en voisi mennä omaan työhön, niin sairaslomanajalta ei saa palkkaa...Alkuperäinen kirjoittaja erka:Et sitten tainnut mennä töihin tänään?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ranne on edelleen hellänä, ja kipeänä, mutta hengissä selvisin yöstä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:voi ei :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: miul onneks on iha loppusuoral japanin päivät,mut tiijen miltä siusta tuntuu.miestä voi aina pikkasen vaikka käyvä tuuppaamas.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O kerpeleen japaninlippupäivät |O |O |O |O |O
Mä tarviin suklaata, paljon suklaata |O |O |O |O Ja ukko vaan koisii päikkäreillä eikä välitä et mun maha on ku liekeissä ja leuassa on ihan kauhea finni |O |O |O |O |O