Menee ajoissa nukkumaan, että jaksaa tehdä hyvän vaikutuksen uudessa keikkapaikassa :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mites justjuu aikoo lauantai-illan viettää?
Pikkasen joo B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:justjuu taitaa olla vähä herkkis tuulella,ku musavalinnat o tollasii.
Jaa mikä keikkapaikka? Tai siis liittyykö se jotenkin työhösi, utelee hän? Millaista keikkaa oikein teet? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Menee ajoissa nukkumaan, että jaksaa tehdä hyvän vaikutuksen uudessa keikkapaikassa :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mites justjuu aikoo lauantai-illan viettää?
Mä oon hoitaja ja teen omien töiden ohella vähän extrarahaa. En sentään kuutamokeikkaaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa mikä keikkapaikka? Tai siis liittyykö se jotenkin työhösi, utelee hän? Millaista keikkaa oikein teet? :xmas:
Hienoo että töitä riittää! Sulla on sitten sunnuntai työpäivä! Mua pelottaa jo nyt töihinpaluu vajaan vuodenpäästä kun oon nyt neljättä vuotta pois työelämästä. Mitenköhän sitä enää muistaa mitään kun töihin palaa pitkän tauon jälkeen!?! Ellen sitten sitä kolmatta onnistu rykäseen... ni sitte siirtyis tuo töihinpaluu .Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä oon hoitaja ja teen omien töiden ohella vähän extrarahaa. En sentään kuutamokeikkaaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa mikä keikkapaikka? Tai siis liittyykö se jotenkin työhösi, utelee hän? Millaista keikkaa oikein teet? :xmas:
Se piti vielä sanomani, että töitä löytyy niin paljon, kun jaksaa tehdä.
No ei toi viäl mitään mul meni yhteen aikaan melkein kaks levyy päivässä tummaa suklaata.... Nykyään en syö suklaata enää ollenkaan (saa nähdä koska sorrun). Mulla on tollanen kaikki tai ei mitään periaateAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskoha miul joku ongelma,tajusin just että ehkäpä syön vähän liikaa suklaata...miul menee fazerin sinistä suklaata ni 3-5 levyy viikos............apua,kääk...mite tää on taas karannu käsist...
No joo, sunnuntai on ainoo päivä, josta jotain saa käteenkin. Ja lauantai-ilta ja la-su-yö. Hyvin jaksaa tehdä, kun ei ahnehdi liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Hienoo että töitä riittää! Sulla on sitten sunnuntai työpäivä! Mua pelottaa jo nyt töihinpaluu vajaan vuodenpäästä kun oon nyt neljättä vuotta pois työelämästä. Mitenköhän sitä enää muistaa mitään kun töihin palaa pitkän tauon jälkeen!?! Ellen sitten sitä kolmatta onnistu rykäseen... ni sitte siirtyis tuo töihinpaluu .
fazerin tumma suklaa on muutes hiton hyvää. paitsi että sitä ku syö ni paska on melkosta tahnaa. :/ ku osais syyvä sillai hillitysti ni hyvä ois.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No ei toi viäl mitään mul meni yhteen aikaan melkein kaks levyy päivässä tummaa suklaata.... Nykyään en syö suklaata enää ollenkaan (saa nähdä koska sorrun). Mulla on tollanen kaikki tai ei mitään periaateAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskoha miul joku ongelma,tajusin just että ehkäpä syön vähän liikaa suklaata...miul menee fazerin sinistä suklaata ni 3-5 levyy viikos............apua,kääk...mite tää on taas karannu käsist...
Mulla menee irtsareita ihan julmettu määrä, tarttis vissiin hillitä.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskoha miul joku ongelma,tajusin just että ehkäpä syön vähän liikaa suklaata...miul menee fazerin sinistä suklaata ni 3-5 levyy viikos............apua,kääk...mite tää on taas karannu käsist...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:fazerin tumma suklaa on muutes hiton hyvää. paitsi että sitä ku syö ni paska on melkosta tahnaa. :/ ku osais syyvä sillai hillitysti ni hyvä ois.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No ei toi viäl mitään mul meni yhteen aikaan melkein kaks levyy päivässä tummaa suklaata.... Nykyään en syö suklaata enää ollenkaan (saa nähdä koska sorrun). Mulla on tollanen kaikki tai ei mitään periaateAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskoha miul joku ongelma,tajusin just että ehkäpä syön vähän liikaa suklaata...miul menee fazerin sinistä suklaata ni 3-5 levyy viikos............apua,kääk...mite tää on taas karannu käsist...
Oon opetusalalla. Paljon oli päässä joskus tietoo mut nyt se on haihtunut ku tuhka tuuleen. Mutta nyt tuo esikoinen jo tönii minnuu et mennää ulos eli meen vaatettaan noita ja itteni ja ulkoileen mutta palaillaan!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No joo, sunnuntai on ainoo päivä, josta jotain saa käteenkin. Ja lauantai-ilta ja la-su-yö. Hyvin jaksaa tehdä, kun ei ahnehdi liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Hienoo että töitä riittää! Sulla on sitten sunnuntai työpäivä! Mua pelottaa jo nyt töihinpaluu vajaan vuodenpäästä kun oon nyt neljättä vuotta pois työelämästä. Mitenköhän sitä enää muistaa mitään kun töihin palaa pitkän tauon jälkeen!?! Ellen sitten sitä kolmatta onnistu rykäseen... ni sitte siirtyis tuo töihinpaluu .
Ei tartte pelätä töihin paluuta. Anna ittelles aikaa. Millä alalla oot?
Mäkin oli 5vuotta kotiäitinä silloin aikanaan ja hyvin se töihin meno sujus. Mekin kyllä nyt oltais se kolmas haluttu, mutta kun elävää ei saada niin täytyy "tyytyä" näihin kahteen.