Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Meidän isännäst ei oo viäläkää kuulunu mittää :whistle: :whistle: :attn:
Kyl hää viel löytyy :saint:
Joo äsken soitti mulle että kaverinsa selkä jumissa ja tämä kaveri lähtiki sitten kotia kohti tulemaan mut meidän isäntä se vaan jatkaa karhustusta siellä ja sano et ehkä ens viikonlopuks tulee (olis kyl syytä kun esikoisen syntymäpäivä on ens lauantai ja oon kutsunu muutaman sukulaisen tuolloin meille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Joo äsken soitti mulle että kaverinsa selkä jumissa ja tämä kaveri lähtiki sitten kotia kohti tulemaan mut meidän isäntä se vaan jatkaa karhustusta siellä ja sano et ehkä ens viikonlopuks tulee (olis kyl syytä kun esikoisen syntymäpäivä on ens lauantai ja oon kutsunu muutaman sukulaisen tuolloin meille...
:LOL: kyllä routa possun kotiin ajaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Joo äsken soitti mulle että kaverinsa selkä jumissa ja tämä kaveri lähtiki sitten kotia kohti tulemaan mut meidän isäntä se vaan jatkaa karhustusta siellä ja sano et ehkä ens viikonlopuks tulee (olis kyl syytä kun esikoisen syntymäpäivä on ens lauantai ja oon kutsunu muutaman sukulaisen tuolloin meille...
:LOL: kyllä routa possun kotiin ajaa.
No oliskin routaa mut ku siäl on kuulemma kauheen kuuma eikä tuulekaan paljoo... Outoo kun täällä kyl aurinko paistaa mutta kova tuuli käy ja se viilentää aika lailla. Mutta katotaan mitä hän siääl tuumaa ens viikol... kehtaako olla tyttärensä synttäreiltä pois!?! :whistle: Meinaan saa kyl sukulaisiltaan aika oudon leiman ottaan jos ei sillon oo koton :D . No jäipähän hänelt ainaki sorsastus välii ku on samaan aikaan :kieh: . Ei ollu karhuu nähny vaik jo viidettä päivää siel jahtaa... No niin siinä viime vuannaki kävi :LOL: . Mutta nyt annan esikoiselle ruokaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mutta siis ihan järkky pyykkivuori sieltä mettältä ainaki tulee, sen voin taata :headwall: .
Hajukin voipi olla :x . Vai missä oleilevat?! Onko pesumahdollisuutta?
Jossain vanhassa koulussa jossa on paljon metsästysporukkaa, ihan ulkomailtakin. Ei siel varmaan mitään pesumahdollisuuksia ole vaikka kuulemma tv ja sohvat onkin. Juu haju on varmaan sanoin kuvaamaton kun ne vaatteet on muhinu siäl kuumassa ja varmaan jossai muovipussissa autossa :x . Kuitenki mettällä ollaa goretexit päällä ja saappaat tai gorekengät jalassa nii sukkamehutkin on varmaan mehevät :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt ne hiton marjat o perattu...ja moro tännekki. :D :wave:
Teil taitaa olla iso puutarha kun marjoi on noin paljo? Mitäs aiot tehdä niistä?
ei nää marjat oo meiltä vaa äiskän yhen ystävän puskista kerätty ja sillä on tosi paljon niitä.meillä marjat syödää pakkasesta iha sellasenaa tai korkeintaa laitetaa puuron tai murojen sekaa.ei niist mitää sen kummosempaa tehhä,hyvin uppoo just näin. :D :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
nyt ne hiton marjat o perattu...ja moro tännekki. :D :wave:
Teil taitaa olla iso puutarha kun marjoi on noin paljo? Mitäs aiot tehdä niistä?
ei nää marjat oo meiltä vaa äiskän yhen ystävän puskista kerätty ja sillä on tosi paljon niitä.meillä marjat syödää pakkasesta iha sellasenaa tai korkeintaa laitetaa puuron tai murojen sekaa.ei niist mitää sen kummosempaa tehhä,hyvin uppoo just näin. :D :p
No juu onhan ne hyviä ja TERVEELLISIÄ. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mitäs lauantaiehtoosuunnitelmia teil on?
meil ei oo kyl yhtää mitää,kuha olla möllötetää ja illal tietty herkkuja mässätää ja grillataa ja saunotaa.
Voi saunaan olis kyl kiva päästä. Meillä on puulämmittenen kiuas ja se on jotenki niin hankala etten täällä yksinäni viitti enkä oikein uskallakaan sitä ruveta lämmittää ja se on niin työläs. Viimeks kun lämmitin saunan tuli savut sisälle ja sain isännältä aikamoiset haukut. Sen jälkeen oon jättäny sen homman isännälle. Ja sehän on siäl mettässä viäl tiedä kuinka monta päivää...
 

Yhteistyössä