Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Osus silmään tuolla yks sellainen aloitus että :x en viitsinyt muita aloituksia enää lukeekaan kun totesin et liikkeellä on aivan liian rajua porukkaa mulle jos puheet totta :attn: . :x :eek:
Mikämikämikämikämikä`??
No kun en osaa laittaa linkkiä mut ihan äskettäin oli joku joka harmaana ilmotti otsikossa ottaneensa suihin mieheltään ja sen kaverilta kans ja sitte miehet lähti tyytyväisinä saunaan :eek: :x . Jotenkin vaan alkoi etoa :saint:
Mää jotenkin arvaasin, jotta tarkootat tota, se on poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
punaherukoita,ärsytystä,tosi kovaa ärsytystä ja huolta,videovehkeitä paikasta a paikkaan b ja taas niitä perkelee punaherukoita................siinä lyhykäisest miu päivä...ja iltaa tännekki. :D :wave:
Moi Kukis! Mikä nyt on niin paljon ärsyttäny ja huolestuttanu tanään?

Osus silmään tuolla yks sellainen aloitus että :x en viitsinyt muita aloituksia enää lukeekaan kun totesin et liikkeellä on aivan liian rajua porukkaa mulle jos puheet totta :attn: . :x :eek:
Mikämikämikämikämikä`??
No kun en osaa laittaa linkkiä mut ihan äskettäin oli joku joka harmaana ilmotti otsikossa ottaneensa suihin mieheltään ja sen kaverilta kans ja sitte miehet lähti tyytyväisinä saunaan :eek: :x . Jotenkin vaan alkoi etoa :saint:
Mää jotenkin arvaasin, jotta tarkootat tota, se on poistettu.
No ei oo ihme et on poistettu.

punaherukoita,ärsytystä,tosi kovaa ärsytystä ja huolta,videovehkeitä paikasta a paikkaan b ja taas niitä perkelee punaherukoita................siinä lyhykäisest miu päivä...ja iltaa tännekki. :D :wave:
no ekana ärsytti se ku tytön se luokanvaihos män mönkää ja toiseksee ärsytystä ja huolta aiheutti poika joka taas kerran oli hävöksissä,pääs koulusta yheltä ja löyty vähä enne puolta neljää.

no ekana ärsytti se ku tytön se luokanvaihos män mönkää ja toiseksee ärsytystä ja huolta aiheutti poika joka taas kerran oli hävöksissä,pääs koulusta yheltä ja löyty vähä enne puolta neljää.
Mulla kun on niin ruususet kuvitelmat viälä et kuhan lapset kasvaa kouluikään nii sit niistä ei oo enää juurikaan huolta kun ovat niin omatoimisia jne jne. :D . No mää varmaan koen karvaasti sitte ruususten kuvitelmieni romahduksen joskus kun mää huomaan et lapsista saa kantaa huolta ja murhetta aina (sellasta oon vähän kuullu). Aina oon ajatellu et kyl se sitten helpottaa kun pari vuotta vielä menee eteenpäin ja uhmat on ohitte... Yks ystävä mulle tossa jo valotti että ehei kuules, kyllä jokainen vuosi tuo aina jotain uutta lapsen kehityksessä (heillä kuulemma ikuinen uhmaikä kolmella lapsella:whistle: jne. ja sit tulee jo murrosikä...).

Missäs oli poika ollut?
yhel kaverillaa mikä asuu suht lähellä,mut joteki ei vaa tullu mielee sieltä ettiä vaa kaikki muut paikat käytii läpi sata kertaa.sitte oliki tän päivän iha sisällä eikä päässy mihikää.kysyin sit pojalta et mite sie et voi muistaa sitä että koulusta pitää tulla suoraa kotii (sanottu sille todella monta kertaa) ja sitte voi mennä kavereille,ni poika tuumas että ei hän voi sille mitää ettei se tieto enää mahtunu päähä ku siellä on täyttä ja siks hää ei muistanu tulla suoraa kotii. :LOL:

Missäs oli poika ollut?
yhel kaverillaa mikä asuu suht lähellä,mut joteki ei vaa tullu mielee sieltä ettiä vaa kaikki muut paikat käytii läpi sata kertaa.sitte oliki tän päivän iha sisällä eikä päässy mihikää.kysyin sit pojalta et mite sie et voi muistaa sitä että koulusta pitää tulla suoraa kotii (sanottu sille todella monta kertaa) ja sitte voi mennä kavereille,ni poika tuumas että ei hän voi sille mitää ettei se tieto enää mahtunu päähä ku siellä on täyttä ja siks hää ei muistanu tulla suoraa kotii. :LOL:
:LOL: No oli sitte ainaki ollu tosi hyvä koulupäivä kun oppia oli tullu pään täydeltä nii ettei enää mahtunu enempää :LOL: :LOL:

Mulla kun on niin ruususet kuvitelmat viälä et kuhan lapset kasvaa kouluikään nii sit niistä ei oo enää juurikaan huolta kun ovat niin omatoimisia jne jne. :D . No mää varmaan koen karvaasti sitte ruususten kuvitelmieni romahduksen joskus kun mää huomaan et lapsista saa kantaa huolta ja murhetta aina (sellasta oon vähän kuullu). Aina oon ajatellu et kyl se sitten helpottaa kun pari vuotta vielä menee eteenpäin ja uhmat on ohitte... Yks ystävä mulle tossa jo valotti että ehei kuules, kyllä jokainen vuosi tuo aina jotain uutta lapsen kehityksessä (heillä kuulemma ikuinen uhmaikä kolmella lapsella:whistle: jne. ja sit tulee jo murrosikä...).
juu aina saap olla jostai huolissaa,ne lapset ku keksii vaikka mitä ja se on totta et joka ikää mahtuu jos jonkiilaista uhmaa tai muuta tosi kivaa.silti ne lapset on vaa nii mahottoman rakkaita. :heart: :heart: :heart:

Asiasta kuudenteen; meidän isännästä ei oo eilen eikä tänää kuulunu mitää :eek: . Anoppiki soitti useemman kerran mulle tänään ja kyseli onko kuulunu mitää kun pelkäs ettei siäl karhumettällä oo tapahtu mitää... No en mää sellasta osaa epäillä ollenkaa mut oishan se kiva jos välillä ilmoittelis olemassaolostaan :headwall: . No, ehkä siäl ei oo kuuluvuuttakaa tai sitte nukkuvat aina sillo kun me täällä ollaa hereillä!!!??! Viiminen viesti oli et meidän koira ajoi parastaikaa karhua jollain laajalla alueella ja isäntä tietenki perässä.

Tää ilta/yösyöminen on kyllä kauheeta. Mää olen harrastanut sitä aina. Alle 25v se ei haitannu mitenkää eikä siis näkyny mytta sen jälkeen ja varsinki kolmenkympin jälkeen vaikutukset on nähtävissä :LOL: :ashamed: . Mut vanhoista tavoista on vaikee päästä eroon varsinki nyt kun ei omaa ruokarauhaa oo ennen ku lapset nukkuu. :kieh:

Mun piti sanomani, että en viittinyt enää juoda vihreetä teetä, muuten saa juosta puol yötä kusella :headwall:
Mutta semmonen vihreätee/persikka on toooooosi hyvää :p :p
Olikos se just vihree tee joka oli tosi terveellistä tai oliko sillä laihduttava vaikutus??? Itse en juo ollenkaan teetä mut ihan ku olisin jostain kuullu tollasta!

Yhteistyössä