Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No pitäkääs pöksyistä kiinni ja käykää pissalla:
Törmäsin tossa äskettäin hottis postipoikaan, siis sananmukaan törmäsin. Mulla vielä kotiasu; hihaton paita ilman rintaliivejä, tukka pystyssä ja suuusta pääsi voimasana. No voitteko kuvitella, poika punastus ihan kivasti :saint: ja mua hävetti. Rinnat kun ei oo enää pystyt tai sitä rataa. No tulipahan päivän naurut kuitattua...
ai mistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oha tääl kivine. :wave: tultii kotii vajaa tunti sitte.
mökiltä.ensin vietii miu äiti ja sisko keräämää punaherukoita yhelle äiskän ystävälle ja sit mie menin miehen kaa mökille,ku siel ol ruoholeikkuuta ja pientä korjailuu.sen takii meni vähä myöhää tää kotii tulemine.äsken muovitin viel parit kirjat ja nyt tuol ois kaks isoo ämpärii täys marjoja,mitkä kyl vasta huomenna putsaan ja laitan pakkasee.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:ai mistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oha tääl kivine. :wave: tultii kotii vajaa tunti sitte.
iha vaa normaaleis askareis oltii ei muuta täl kertaa,ku kuitekii taas jotai kuvittelit.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vai mökkireissulla
Kuules, tänään oli eka päivä koulussa ku tyttö ei vollottanut ja eka balettituntiki. Oli ihan täpinöissään ja intona balettitunnin jälkeen. =) =) =)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:iha vaa normaaleis askareis oltii ei muuta täl kertaa,ku kuitekii taas jotai kuvittelit.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vai mökkireissulla
Kuules, tänään oli eka päivä koulussa ku tyttö ei vollottanut ja eka balettituntiki. Oli ihan täpinöissään ja intona balettitunnin jälkeen. =) =) =)
tosi kiva kuulla ettei tyttös itkeny ku tiijetkö eile illal mie aattelin tyttöös ja miulle tul iha paha mieli ku aattelin häntä ja nii toivoin että rupeis sujumaa ilma itkuu...halit tytölle. :hug: :hug: :hug: ai hänest tulee balleriina.
hyvät yöt ja nähhää ja mie meen kans syömää ja kattoo telkkua...moikkelis. :hug: :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä taidan kuulkaas mennä nyt syömään iltapalaa ja lukeen hetkeks himoshoppaaja kirjaa ennenku meen nukkuun =) :hug: :heart: :heart: :wave: