Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mun tarttis edelleen siivota, mutta en oo päässyt tästä ylös. Ja kohta alkaa noi kisat, niitä ennen olis pakko siivota :headwall: :headwall: . Ainakin pitäis saada imuroitua.
Tiedätkös... mulla on täällä parastaikaa "orjatyövoimaa"... nimittäin mun äiti imuroi juuri ihan omasta tahdostaan =) . :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mun tarttis edelleen siivota, mutta en oo päässyt tästä ylös. Ja kohta alkaa noi kisat, niitä ennen olis pakko siivota :headwall: :headwall: . Ainakin pitäis saada imuroitua.
Tiedätkös... mulla on täällä parastaikaa "orjatyövoimaa"... nimittäin mun äiti imuroi juuri ihan omasta tahdostaan =) . :D
Lähetäs tännekii
:attn: :attn:
 
Tuolla eroketjussa, hetki...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1494611,75#m17014852
Siis oikeesti ollaan edelleen kivikaudella, jos nainen tekee kaiken ja vaietkoon seurakunnassa... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Aina vaan paranee neuvot :headwall: :LOL: :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Tuolla eroketjussa, hetki...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1494611,75#m17014852
Siis oikeesti ollaan edelleen kivikaudella, jos nainen tekee kaiken ja vaietkoon seurakunnassa... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Aina vaan paranee neuvot :headwall: :LOL: :saint: :D
Joo, en koko ketjua jaksanut/ehtinyt lukea mutta neuvoja sateli laidasta laitaan...Mussa itsessäni on feministin vikaa enkä tykkää että nainen tekee kotityöt ja hoitaa lapset ja mies makaa sohvalla. :kieh:
Meillä kyl valitettavasti mies on saanut just tollasen perinteisen "kasvatuksen" ja sitä on vaikea nyt romuttaa mutta yritys on kova :LOL: . oon tullut siihen tulokseen et mun mies on niin pinttynyt ja kangistunut tapoihinsa että sitä ei pysty muuttamaan.... eli mulle ne kotityöt ja lastehoito lankeaa (tosin olen hoitovapaalla). Saa nähdä sitte kun meen näillä näkymin vuoden päästä töihin et muuttuuko mikään. Itse muinoin pääasiassa äitini kasvattamana on kyl ollut vaikea niellä sitä että mies töistä tullessaan vajoaa sohvan uumeniin mut se kyl tekee tosi pyöreitä päiviä fyysistä työtä mutta saisi se kyllä enemmän auttaa mua kotona :kieh:
 
Silloin kun mä oli lasten kanssa kotona, niin oli selvää, että silloin tein 99% kotitöistä, koska mulla oli silloin siihen hommaan enemmän aikaa.Mutta kun molemmat käy töissä tai opiskelemassa, niin silloin hommat tulisi jakaa, ehdottomasti.
 
Oon kyllä jo imuroinnut, laittanut likaset apkoneeseen ja pannu sen päälle, siivonnut wc:n ja vienyt roskia ulos, siivonnut kenkäkaapin, oon ripustanut pyykit kuivumaan ja nyt silmäsikkurassa pohdin lattioidenpesua... Ja kauppalistaa teen samaan aikaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Oon kyllä jo imuroinnut, laittanut likaset apkoneeseen ja pannu sen päälle, siivonnut wc:n ja vienyt roskia ulos, siivonnut kenkäkaapin, oon ripustanut pyykit kuivumaan ja nyt silmäsikkurassa pohdin lattioidenpesua... Ja kauppalistaa teen samaan aikaan...
No sää oot kyl yli-ihminen :LOL: "supertehokas tehotyttö" :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Oon kyllä jo imuroinnut, laittanut likaset apkoneeseen ja pannu sen päälle, siivonnut wc:n ja vienyt roskia ulos, siivonnut kenkäkaapin, oon ripustanut pyykit kuivumaan ja nyt silmäsikkurassa pohdin lattioidenpesua... Ja kauppalistaa teen samaan aikaan...
No sää oot kyl yli-ihminen :LOL: "supertehokas tehotyttö" :LOL: .
No en oo :headwall:
 
No pitäkääs pöksyistä kiinni ja käykää pissalla:
Törmäsin tossa äskettäin hottis postipoikaan, siis sananmukaan törmäsin. Mulla vielä kotiasu; hihaton paita ilman rintaliivejä, tukka pystyssä ja suuusta pääsi voimasana. No voitteko kuvitella, poika punastus ihan kivasti :saint: ja mua hävetti. Rinnat kun ei oo enää pystyt tai sitä rataa. No tulipahan päivän naurut kuitattua... :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
No pitäkääs pöksyistä kiinni ja käykää pissalla:
Törmäsin tossa äskettäin hottis postipoikaan, siis sananmukaan törmäsin. Mulla vielä kotiasu; hihaton paita ilman rintaliivejä, tukka pystyssä ja suuusta pääsi voimasana. No voitteko kuvitella, poika punastus ihan kivasti :saint: ja mua hävetti. Rinnat kun ei oo enää pystyt tai sitä rataa. No tulipahan päivän naurut kuitattua... :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä