Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

kukis
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Niin määkii, mulle tapahtus tapaturma. Kaaduin koiran kanssa äsken, kun oltiin vikoilla pissoilla. Näkis fasaanin ja riuhtas niin, että tasapaino petti ja käden päälle rysähti elopaino. Nyt sattuu niin perkuleesti.Mitähän huomisesta keikasta tulee... Tod näk. ei voi mennä...
voi ei,tuo on inhottavaa ku koirat riuhtoo välil,meiltkii sellane löytyy.talvisin taas mie liukastelen ja oon nuritte ja koira kattoo ihmeissää et taas se mamma rupes makaamaa.:)
 
kukis
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Menin jo :D Vähän on väsy ku olin tänään tytön kans humputtelemassa kaupungilla ku piti käydä ostaan balettitossut tuolle ja samal oltiin ikkunaostoksilla. :wave: :wave: :wave:
Nyt meen oikeesti :D :wave:
kokeillaa sit toinen kerta osua samaa aikaa tänne.:)
 
Mää olen kans kaatuillu meidän suomen ajokoiran kanssa usein sillon ku mää viäl uskalsin lähtee sen kanssa lenkille (ennen lapsia). Nykyään pelkään niin et telon itteni sen kanssa etten enää ota sitä tarhasta koska mul on aina lapset siinä mukana enkä yksinkään enää uskaltais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:headwall: :headwall: pakko ottaa rupanaa :headwall: :headwall:
Voi ei! Meinaatko mennä näyttämään kättä jonnekin? :hug:
Mitä turhia. Mä oon tyypillinen hoitaja, joka ei mee lääkäriin kuin vasta itku kurkussa ihan vikassa hädässä.
Lääkkeitäkään en kovin mielelläni käytä :ashamed: :ashamed: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:headwall: :headwall: pakko ottaa rupanaa :headwall: :headwall:
Voi ei! Meinaatko mennä näyttämään kättä jonnekin? :hug:
Mitä turhia. Mä oon tyypillinen hoitaja, joka ei mee lääkäriin kuin vasta itku kurkussa ihan vikassa hädässä.
Lääkkeitäkään en kovin mielelläni käytä :ashamed: :ashamed: :headwall:
Onkos se käsi ihan turvonnu ja sintynyt? Vai menikö ranteesta? Ettei oo luita murtunu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onkos se käsi ihan turvonnu ja sintynyt? Vai menikö ranteesta? Ettei oo luita murtunu?
Ranne kiusaa, ei voi tehdä kiertoliikkeitä. Ja käsivarsikin on kipakan oloinen. Tarttumisvoima on heikko, mutta en usko että luita on murskana. Vähän turvotusta, mutta ei sinerrystä tms.
Joten ei hätää. Huomenna meen, jos pahenee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Onkos se käsi ihan turvonnu ja sintynyt? Vai menikö ranteesta? Ettei oo luita murtunu?
Ranne kiusaa, ei voi tehdä kiertoliikkeitä. Ja käsivarsikin on kipakan oloinen. Tarttumisvoima on heikko, mutta en usko että luita on murskana. Vähän turvotusta, mutta ei sinerrystä tms.
Joten ei hätää. Huomenna meen, jos pahenee..
Mää olen kanssa kaatunu joskus kauan sitten ranteeni niin et kiertoliikkeet teki pahaa ja ko. ranne vihottelee edelleen aina silloin tällöin kun on rasittanut kättä paljon. Onko teillä isokin koira? Vaikka kyl ne pienetkin koirat sopivalla salakavalalla tempasulla saa kaatumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää olen kanssa kaatunu joskus kauan sitten ranteeni niin et kiertoliikkeet teki pahaa ja ko. ranne vihottelee edelleen aina silloin tällöin kun on rasittanut kättä paljon. Onko teillä isokin koira? Vaikka kyl ne pienetkin koirat sopivalla salakavalalla tempasulla saa kaatumaan.
Semmoinen pieni 50kg pentukoira :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää olen kanssa kaatunu joskus kauan sitten ranteeni niin et kiertoliikkeet teki pahaa ja ko. ranne vihottelee edelleen aina silloin tällöin kun on rasittanut kättä paljon. Onko teillä isokin koira? Vaikka kyl ne pienetkin koirat sopivalla salakavalalla tempasulla saa kaatumaan.
Semmoinen pieni 50kg pentukoira :headwall:
Wau! Jopas on rotkale :D . Vaikka on ne koirat niin lutusia :heart: . Mää olen jo ilmoittanut miehelle et sit ku lapset on isompia ni meille tulee sisäkoira. Isäntä vaan on ehdoton siinä et sen täytyy olla metsästyskoira. No, sitten se tod. näk. on mäyräkoira tai dreeveri. ajattelin et ne on jotenkin munkin hallittavissa kun niin mielelläni lenkkeilyttäisin koiraa jonka voimat ei oo suuremmat ku mun.
 
Nyt tais tulla liian härski kuva, mut ku löyty tollane sademiäskuva...:

Liian nuor mun makuun enkä kyl tykkää pitkälettisistä miehistäkää, mut joku voi tykät :D Toi raukka ei oo sontillaaka saanu viäl auk :LOL: Kohta mut varmaan bannataan ku tollasen kuvan pläjäytin :saint:
 

Yhteistyössä