kappas vakkis,moro. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
joo,mut jutut o iha samanlaisii ku enneki...ainaki kivisel.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
niiku wanhat ei vaivaudu tänne pahemmin :/ vaan nyt ku sä tänne eksyit nii koukutetaan sut tähän samoin tein :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
moro,raneki o lähtent liikkeelle. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:No moi tytöt
Ja ei kai sunkaan jutut oo kummentunu entisistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo,mut jutut o iha samanlaisii ku enneki...ainaki kivisel.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Nääh, mä käväsen aina sillon tällön nii teilläki pysyy mielenkiinto ylläAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niiku wanhat ei vaivaudu tänne pahemmin :/ vaan nyt ku sä tänne eksyit nii koukutetaan sut tähän samoin tein :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
vai oikein keravan kolli...olikos kollit niitä kissoja joilt oli kulkuset viety :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:No moi tytöt
pöh sun kanssas :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Nääh, mä käväsen aina sillon tällön nii teilläki pysyy mielenkiinto ylläAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:niiku wanhat ei vaivaudu tänne pahemmin :/ vaan nyt ku sä tänne eksyit nii koukutetaan sut tähän samoin tein :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Pallit valtiolle, kuulostaa julmaltaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vai oikein keravan kolli...olikos kollit niitä kissoja joilt oli kulkuset viety :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:No moi tytöt
no joo,saattaapa tuota ehkä löytyy jotai entisenlaistaki...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ja ei kai sunkaan jutut oo kummentunu entisistäAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo,mut jutut o iha samanlaisii ku enneki...ainaki kivisel.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon tämmönen satunnainen kulkija... tääl on tosiaanki uus sukupolvi, ihan uusia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vislaava muukalainen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Vastahan mä kotiuidinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moro,raneki o lähtent liikkeelle. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:No moi tytöt
ihan hyvä suunnitelmahan toi on :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Pallit valtiolle, kuulostaa julmaltaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vai oikein keravan kolli...olikos kollit niitä kissoja joilt oli kulkuset viety :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:No moi tytöt
Ei se oo vaikeetaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hittolainen ku pitää opetella päälystään koulukirjoja kontaktimuovilla :kieh: Sama vaik kuplamuovilla päälystäis ku tulee takuulla yhtä paljon ilmakuplia :kieh: Ja tyttö kiittää :snotty:
mie inhoon niitten kirjojen päällystämistä,ku yleesä se muovi rupee ryppyileen miulle ja sit menee hermo ja tulee sanottuu pari painavaa sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hittolainen ku pitää opetella päälystään koulukirjoja kontaktimuovilla :kieh: Sama vaik kuplamuovilla päälystäis ku tulee takuulla yhtä paljon ilmakuplia :kieh: Ja tyttö kiittää :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Ei se oo vaikeetaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hittolainen ku pitää opetella päälystään koulukirjoja kontaktimuovilla :kieh: Sama vaik kuplamuovilla päälystäis ku tulee takuulla yhtä paljon ilmakuplia :kieh: Ja tyttö kiittää :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Meijän neitokainen paistaa tuolla lättyjä (lue: polttaa ). Sillä oli tänään ekat köksäntunnit niin niiden innoittamana...
Erittäin Ja mitä tulee kirjojen muovittamiseen niin käytä pitkää viivotinta apuna ja liu´uta sen avulla muovi nii eipä tuu kuplia. Mä oon muuten "kirjastotätin" tytär ja muovitin kirjoja jo vaahtosammuttimen kokosenaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Meijän neitokainen paistaa tuolla lättyjä (lue: polttaa ). Sillä oli tänään ekat köksäntunnit niin niiden innoittamana...
ainaki ne on kypsiä