vaan kyl mun nyt tarttis mennä. pitää pakata päiväkotiin varavaatteet ja muuta tarpeellista huomista varten ja laittaa iltapalaa noille jannuille ja tytölle :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Erittäin Ja mitä tulee kirjojen muovittamiseen niin käytä pitkää viivotinta apuna ja liu´uta sen avulla muovi nii eipä tuu kuplia. Mä oon muuten "kirjastotätin" tytär ja muovitin kirjoja jo vaahtosammuttimen kokosenaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Meijän neitokainen paistaa tuolla lättyjä (lue: polttaa ). Sillä oli tänään ekat köksäntunnit niin niiden innoittamana...
ainaki ne on kypsiä
SommoroAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vaan kyl mun nyt tarttis mennä. pitää pakata päiväkotiin varavaatteet ja muuta tarpeellista huomista varten ja laittaa iltapalaa noille jannuille ja tytölle :wave: :wave:
moikkelis. :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:vaan kyl mun nyt tarttis mennä. pitää pakata päiväkotiin varavaatteet ja muuta tarpeellista huomista varten ja laittaa iltapalaa noille jannuille ja tytölle :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Jus kun mä pääsin teidän monta sivua läpi kahlattua, niin kaikki häviää. Mä oon tappajien tappaja :ashamed: :headwall: :headwall:
Ole hjyväAlkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Kiitti Rane! :saint:
No siis, nyt mulle tuli NÄLKÄ!!!!! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:
Moikka kukis !Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:viel mie pyörähtämää tulin ja koht meen saunaa. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:No siis, nyt mulle tuli NÄLKÄ!!!!! :headwall:
Etpäs oo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Jus kun mä pääsin teidän monta sivua läpi kahlattua, niin kaikki häviää. Mä oon tappajien tappaja :ashamed: :headwall: :headwall:
moi erkaseni.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moikka kukis !Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:viel mie pyörähtämää tulin ja koht meen saunaa. :wave:
Nii-in, valitettavasti syömällä, syömällä ja syömälläAlkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Alkuperäinen kirjoittaja erka:No siis, nyt mulle tuli NÄLKÄ!!!!! :headwall:
Syömällä se lähtee
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:saaks ranelta kysästä et minkäs ikäne sie oot?
Teillä onkin ollu täällä taas vauhti päällä Jaa että eka koulupäivä meni hyvin, se on hyvä juttu! No millasia ne luokkakaverit sillä sun tytöllä siäl yläasteella oli?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moi erkaseni.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moikka kukis !Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:viel mie pyörähtämää tulin ja koht meen saunaa. :wave:
oot sitte miuta vanhempi,mut nuor kuitennii.Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:saaks ranelta kysästä et minkäs ikäne sie oot?
Alle 50 ja yli 40v
no tytöt se tuntee kaikki paitsi yhen ja pojat o kuulemma iha urpoja. toivotaa vaa et menis siellä hyvin ja kovast yritetää kannustaa kaikkii tutustumaa ettei vaa jää yksin.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Teillä onkin ollu täällä taas vauhti päällä Jaa että eka koulupäivä meni hyvin, se on hyvä juttu! No millasia ne luokkakaverit sillä sun tytöllä siäl yläasteella oli?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:moi erkaseni.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moikka kukis !Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:viel mie pyörähtämää tulin ja koht meen saunaa. :wave: