=) kiitti, sä oot kyllä kiltti ihminen! Piristit mun iltaa kovasti :flower:
heippulit muru. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kivis:soon moro, kiirusta pitää et en ehi paljoa tässä jutskaamaan vaan välillä tääl kuikuilen.
Toivottavasti on ollut kiva päivä koulussa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil lapset ol aamulla hiukka jännityksissää,mut lähtivät kouluu iha ilomielellä.
sitä miekii toivon ja uskon että on ollu.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:Toivottavasti on ollut kiva päivä koulussa.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil lapset ol aamulla hiukka jännityksissää,mut lähtivät kouluu iha ilomielellä.
voip olla ettei tänä iltana meinaa teijen tytölle tulla uni silmää ku jänskättää.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:No meil on huomenna se eka koulupäivä. Pojatki menee huomen taas tarhaan.
niil ei oo kiirusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
mä luulen kansAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voip olla ettei tänä iltana meinaa teijen tytölle tulla uni silmää ku jänskättää.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:No meil on huomenna se eka koulupäivä. Pojatki menee huomen taas tarhaan.
dvd/vhs-vehkeen,ku tarttee toisen sellasen.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:niil ei oo kiirusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
Mitäs tilasit?
Mun tekis mieli ostaa tuolt sellanen ryijymatto...
ei kai vaan LG:tä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:dvd/vhs-vehkeen,ku tarttee toisen sellasen.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:niil ei oo kiirusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
Mitäs tilasit?
joo,mut tää toimii paremmi ku teijen. vähä kyl epäilyttää tilata hobbyst mitää vehkeitä ku kolmisen vuotta sitte tilattii imuri ja jo puolen vuoden jälkee se män rikki.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:ei kai vaan LG:tä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:dvd/vhs-vehkeen,ku tarttee toisen sellasen.Alkuperäinen kirjoittaja kivis:niil ei oo kiirusAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
Mitäs tilasit?
Soon ihan pjaska masiina. Meil on sellanen