Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Mun täytyy nyt kyl mennä pian nukkumaan mut tuu linjoille huomenna nii jutellaa lisää, jooko!?! Alkaa toi mies hermostuu tossa ku mää vaan palstailen (se näkee aina punasta kun mää oon koneella). Mutta toivotan sulle hyvää yötä ja palaillaan! :heart: :hug:

Huomentapäivää!
Nyt kyllä päätin et tästä lähtien mun "valomerkki" tulee klo 23.00 eli silloin sammuu tietokone ja telkkari et rupeen ehtimään ajoissa nukkumaan!!! Mää kun en millään malta iltaisin sulkea silmiäni kun vihdoin on rauhallista kun muut nukkuu :headwall:

Tosta karhusta tuli mieleeni et mun mies lähtee huomenaamulla kohti Itä-Suomea äijäporukalla karhujahtiin!!!!! :/ Sitä on tohkattu viiminen vuosi eli siitä asti kun edellinen karhujahti päättyi... Eikä oo aavistustakaan koska sieltä tullaan takaisin :headwall: , sitten kai ku karhut loppuu :LOL: . No viime vuonna ei mies ollu nähny ees karhua kun sieltä tuli, ainut saalis oli ollu karhunpaska josta sit oli otettu valokuvia :whistle: . no ehkä sinne sit kannatti lähtee kuvaamaan se läjä :LOL: Jospa tänä vuonna näkisivät sitte jo vähän enemmän. Ne on kyl ihan kahjoja, ne nimitäin ottaa kasan sitruunoita mukaan kun joku oli lukenu et sitruunan haju kiihottaa karhua eli ne aikoo sivellä sitruunaa siel mettässä joka paikkaan, toivottavasti eivät itteensä hiaro sitä sitrusta :LOL: . Viimevuonna olivat yrittäneet hunajaa mut ei ollu tehonnu...... No olishan sellane karhuntalja komee lattialla... ja se liha on arvokasta. Niin ja se karhun penisluu on kans talteenotettava juttu :LOL:

Löysin niin hauskoja kuvia et täyty tähän viäl yks pläjäyttää. Eipä mua täällä yksin lasten kans pelota (toivottavasti) vaik ollaanki keskenää toista viikkoo.... kuhan ei sähköt menis, sulakkeet tms. Niin ja riivattuja taloja ei parane kattoo lauantaina telkusta vaik kyl mää luulen et siin käviski noin päin ku tual kuvassa ylhäällä eli tän tätin naamataulu vois pelottaa mörötki tiähes.

kivis
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja kivis:
perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
niil ei oo kiirus :eek:

Mitäs tilasit? :D

Mun tekis mieli ostaa tuolt sellanen ryijymatto...
dvd/vhs-vehkeen,ku tarttee toisen sellasen.
ei kai vaan LG:tä?

Soon ihan pjaska masiina. Meil on sellanen

perkele et käyp hermoo tuo hobby halli,edelleen miu tilaus käsittelyssä ja tein tilauksen 31.7. :kieh: :kieh: :kieh:
niil ei oo kiirus :eek:

Mitäs tilasit? :D

Mun tekis mieli ostaa tuolt sellanen ryijymatto...
dvd/vhs-vehkeen,ku tarttee toisen sellasen.
ei kai vaan LG:tä?

Soon ihan pjaska masiina. Meil on sellanen
joo,mut tää toimii paremmi ku teijen. :LOL: vähä kyl epäilyttää tilata hobbyst mitää vehkeitä ku kolmisen vuotta sitte tilattii imuri ja jo puolen vuoden jälkee se män rikki.

Yhteistyössä