Mä haluisin sellasen Nintendo Wiin. Vaan arvaa tajuuko ukko et sellanen on PAKKO saada :kieh:
ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
meil taas mie yritin tos taannoin sanoo että gigantis ois ollu tarjouksessa xboxi ja siin ois tullu kolme pelii mukaa,mut ei mies tajunnu vaa sano että meillä on jo pleikkari. :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä haluisin sellasen Nintendo Wiin. Vaan arvaa tajuuko ukko et sellanen on PAKKO saada :kieh:
No höh. Toi on kyl pyllystä jos ei pääse samalle luokalle parhaiden kavereiden kanssa. Toivottavasti myös uudet luokkakaverit osoittautuu kivoiksi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
moro! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moikka! Määki tungen mukaan vaik joudunki taas toisel silmäl kattoo esikoisen perään jolla on tänään "paha päivä" :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Moikka! Määki tungen mukaan vaik joudunki taas toisel silmäl kattoo esikoisen perään jolla on tänään "paha päivä" :headwall:
niimpä.sillon keväällä enne ku koulut loppu,tyttö yritti opelle ja opinto-ohjaajalle selittää sitä että hän haluis vaihtaa luokkaa ni ei kuulema käy.onneks tyttö on sen verran reipas tapaus että kyl se meinaa vissii viel kerran yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:No höh. Toi on kyl pyllystä jos ei pääse samalle luokalle parhaiden kavereiden kanssa. Toivottavasti myös uudet luokkakaverit osoittautuu kivoiksi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil taas mie yritin tos taannoin sanoo että gigantis ois ollu tarjouksessa xboxi ja siin ois tullu kolme pelii mukaa,mut ei mies tajunnu vaa sano että meillä on jo pleikkari. :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä haluisin sellasen Nintendo Wiin. Vaan arvaa tajuuko ukko et sellanen on PAKKO saada :kieh:
niimpä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil taas mie yritin tos taannoin sanoo että gigantis ois ollu tarjouksessa xboxi ja siin ois tullu kolme pelii mukaa,mut ei mies tajunnu vaa sano että meillä on jo pleikkari. :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä haluisin sellasen Nintendo Wiin. Vaan arvaa tajuuko ukko et sellanen on PAKKO saada :kieh:
Ukot on justiinsa tuollaisii, ne ei kyl välillä tajuu sitten yhtikäs mistään yhtikäs mitään. :kieh:
No onpas kummallista et on laitettu eri luokalle kun parhaat kaverit. Eikö siellä päin oo sellaista kirjallista kyselyä oppilaille ala-asteen 6 keväällä et kenet haluaisi samalle luokalle ja keitä ei ainakaan samalle luokalle?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
no jo on tiukka linja. mutta kiva asenne tytöllä, että ainakin yrittää =)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niimpä.sillon keväällä enne ku koulut loppu,tyttö yritti opelle ja opinto-ohjaajalle selittää sitä että hän haluis vaihtaa luokkaa ni ei kuulema käy.onneks tyttö on sen verran reipas tapaus että kyl se meinaa vissii viel kerran yrittää.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:No höh. Toi on kyl pyllystä jos ei pääse samalle luokalle parhaiden kavereiden kanssa. Toivottavasti myös uudet luokkakaverit osoittautuu kivoiksi.Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
oli ja laitettii,mut ei näköjää sit sillei onnistunukkaa.aikoinaa esikoiselle kävi samalla tavalla et joutu eri luokalle ku ystävät ja sit sillä oliki tosi vaikeet kolme vuotta,mut hää onkii paljo ujompi ku siskosa ja se teki osaltaa kaiken nii paljon vaikeemmaks.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No onpas kummallista et on laitettu eri luokalle kun parhaat kaverit. Eikö siellä päin oo sellaista kirjallista kyselyä oppilaille ala-asteen 6 keväällä et kenet haluaisi samalle luokalle ja keitä ei ainakaan samalle luokalle?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oli ja laitettii,mut ei näköjää sit sillei onnistunukkaa.aikoinaa esikoiselle kävi samalla tavalla et joutu eri luokalle ku ystävät ja sit sillä oliki tosi vaikeet kolme vuotta,mut hää onkii paljo ujompi ku siskosa ja se teki osaltaa kaiken nii paljon vaikeemmaks.Alkuperäinen kirjoittaja erka:No onpas kummallista et on laitettu eri luokalle kun parhaat kaverit. Eikö siellä päin oo sellaista kirjallista kyselyä oppilaille ala-asteen 6 keväällä et kenet haluaisi samalle luokalle ja keitä ei ainakaan samalle luokalle?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ja tyttöö inhottaa se että sen parhaat ystävät on kaikki eriluokalla,mut onneks samalla luokalla on nyt ees muutama sellane minkä kaa hää on ees jonkiilaisii kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä voin kuvitella. Tääl ainaki ku kuuntelee naapurien yläasteelle siirtyvien lasten puheita nii isommat on pelotelleet niille vaik mitä :/ :|Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tyttöä jänskättää yläasteelle meno melkosesti.
PEESI!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:niimpä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:meil taas mie yritin tos taannoin sanoo että gigantis ois ollu tarjouksessa xboxi ja siin ois tullu kolme pelii mukaa,mut ei mies tajunnu vaa sano että meillä on jo pleikkari. :/ :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä haluisin sellasen Nintendo Wiin. Vaan arvaa tajuuko ukko et sellanen on PAKKO saada :kieh:
Ukot on justiinsa tuollaisii, ne ei kyl välillä tajuu sitten yhtikäs mistään yhtikäs mitään. :kieh:
Hyvät yöt Kukis! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kuulkaas kulta muruset,mut nyt miu tarttee mennä iltapalaa ottamaa ja sit yrittää aiksemmi nukkumaa.kassellaa huomenna uuvemman kerra...hyvät yöt ja nähhää...moikkelis. :hug: :heart: :wave:
Meil kans noita sirpaleita tulee taajaan tahtiin just ruokailun yhteydessä kun se on semmosta sähläämistä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O |O |O
Mun kantapää vammautu
|O |O |O |O |O |O |O
turpo meni ja rikkoi lautasen ja vaik kui siivottiin sirpaleet roskiin niin eiköhän yksi palanen eksynytki mun kantapäähän ½ cm sisään |O |O Ja verta tuli niin perkeleesti et ulkopuolinen olis voinut kuvitella et tääl olis tapahtunut joku verilöyly. :/
Tuo siis pelleili kielloista huolimatta lautasen kanssa :kieh: Vaan saipa sitten "rangaistuksen" ku pyörtyy nähdessään verta
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil kans noita sirpaleita tulee taajaan tahtiin just ruokailun yhteydessä kun se on semmosta sähläämistä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O |O |O
Mun kantapää vammautu
|O |O |O |O |O |O |O
turpo meni ja rikkoi lautasen ja vaik kui siivottiin sirpaleet roskiin niin eiköhän yksi palanen eksynytki mun kantapäähän ½ cm sisään |O |O Ja verta tuli niin perkeleesti et ulkopuolinen olis voinut kuvitella et tääl olis tapahtunut joku verilöyly. :/
Tuo siis pelleili kielloista huolimatta lautasen kanssa :kieh: Vaan saipa sitten "rangaistuksen" ku pyörtyy nähdessään verta
No meil onki pääasiassa lapsilla muoviastiat mut sitte on ne piltti ym- lasipurkit joita lentelee aina silloin tällöin ja ne hajoo heti tuhannen sirpaleiksi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil kans noita sirpaleita tulee taajaan tahtiin just ruokailun yhteydessä kun se on semmosta sähläämistä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O |O |O
Mun kantapää vammautu
|O |O |O |O |O |O |O
tarttis varmaan hommata muovilautasia :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:No meil onki pääasiassa lapsilla muoviastiat mut sitte on ne piltti ym- lasipurkit joita lentelee aina silloin tällöin ja ne hajoo heti tuhannen sirpaleiksi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil kans noita sirpaleita tulee taajaan tahtiin just ruokailun yhteydessä kun se on semmosta sähläämistä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O |O |O
Mun kantapää vammautu
|O |O |O |O |O |O |O
No sitte on varmaan teilläki sähellystä kun on pienillä ikäeroilla lapset . Välil kyl tuntuu että meidän tytöt on superenergisiä kun vertaa joidenki muiden perheiden lapsiin, mut voihan se olla et koko totuus ei näy kun jossain ollaan kylässä ja siellä ne toiset lapset on superrauhallisia (ehkä näyttelevät vain ) ja sitte taas kotona ihmettelen miten MUN lapset riehuu nii paljo ja toisten ei yhtää....Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:No meil onki pääasiassa lapsilla muoviastiat mut sitte on ne piltti ym- lasipurkit joita lentelee aina silloin tällöin ja ne hajoo heti tuhannen sirpaleiksi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Meil kans noita sirpaleita tulee taajaan tahtiin just ruokailun yhteydessä kun se on semmosta sähläämistä! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:|O |O |O |O |O |O |O
Mun kantapää vammautu
|O |O |O |O |O |O |O
Meil on nuorin jo kohta 4v ja tuo keskimmäinen 5v vaan uhallaanki piti pelleillä. Luulisi että osaa syödä ilman pelleilyjäkin.