Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
meinasin saada eilen paskahalvauksen kun joku urpo ajoi (ts. luisteli) kesärenkailla melkein mein auton kylkeen. kyllä noita idiootteja sitten riittää jotka uskaltaa lähteä lumisille ja jäisille teille kesärenkailla. :kieh:
Aamulla oli nastarenkaillakin vaikee pysyä tiellä liikenneympyrässä :headwall:

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Onpas tänään paljon porvoolaisia paikalla.
nyt en ymmärrä...onko tää se vitsi porvoosta vai ihan oikeasti porvoosta kotoisin?
Se on vitsi: kun aloituksesta huomaa selvästi, että se on provo, niin sanotaan, jotta Porvoosta päivää tai porvoolainen :LOL:
mä kun en aina ymmärrä näitä suomalaisten hömpötyksiä :ashamed: siksi siis kysyn....joka päivä oppii uutta ja se on kivaa....

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
:(
Meil on kahdella muksulla possutauti. Varmistui tänään ja saivat astman takia tamiflu-kuurit.
Apua! :hug: :hug: :hug: . Onko korkeakin kuume? Pikaista paranemista! :hug: :heart: :hug:
about 39 astetta noilla on. tippuu parasetamolilla väliaikaisesti 37 asteeseen.
Voi itku! Minä oon ihan vauhko tuon possulunssan suhteen, mutta teillä on onneksi ne tamifluut!!! Vai on tamifluutkin niin kortilla apteekeissa :whistle: . Onneksi parasetamol tehoaa teillä!

Meillä on kaikki jo nukkumassa!!! Aika ihmeellistä. Kun ne päiväunet meillä loppuuivat kuin seinään niin nykyään saan nuo lapsetkin aikaisemmin nukkumaan...tosin sitten heräävätkin aikaisemmin. Omaa vuorokausirytmiäni en vielä ole juurikaan saanut rukattua!

Meil on kahdella muksulla possutauti. Varmistui tänään ja saivat astman takia tamiflu-kuurit.
Apua! :hug: :hug: :hug: . Onko korkeakin kuume? Pikaista paranemista! :hug: :heart: :hug:
Voi itku! Minä oon ihan vauhko tuon possulunssan suhteen, mutta teillä on onneksi ne tamifluut!!! Vai on tamifluutkin niin kortilla apteekeissa :whistle: . Onneksi parasetamol tehoaa teillä!
Pakko tehota kun noille astmaisille ei voi antaa tulehduskipulääkkeitä. "Onneksi" nyt on tiukennettu Tamiflu-reseprien jakoperusteita, eli perusterveet eivät saa noita kauhean herkästi kun ei riitä riskiryhmäläisillekään. Täytyy myöntää että pieni kylmä hiki alkoi tulla kun soitteli apteekkeja läpi. Tuo lääke kun pitää aloittaa heti ensioireiden alkaessa että siitä on ylipäätään mitään hyötyä.

Toistaiseksi toi tauti ei ole yhtään sen pahempi kuin normaali kuumeinen flunssa.

Meillä on kaikki jo nukkumassa!!! Aika ihmeellistä. Kun ne päiväunet meillä loppuuivat kuin seinään niin nykyään saan nuo lapsetkin aikaisemmin nukkumaan...tosin sitten heräävätkin aikaisemmin. Omaa vuorokausirytmiäni en vielä ole juurikaan saanut rukattua!
Mä luin, että runkattua. :ashamed: :LOL:

Pakko tehota kun noille astmaisille ei voi antaa tulehduskipulääkkeitä. "Onneksi" nyt on tiukennettu Tamiflu-reseprien jakoperusteita, eli perusterveet eivät saa noita kauhean herkästi kun ei riitä riskiryhmäläisillekään. Täytyy myöntää että pieni kylmä hiki alkoi tulla kun soitteli apteekkeja läpi. Tuo lääke kun pitää aloittaa heti ensioireiden alkaessa että siitä on ylipäätään mitään hyötyä.

Toistaiseksi toi tauti ei ole yhtään sen pahempi kuin normaali kuumeinen flunssa.
Mielenkiintoista kun tänään vai oliko se eilen kun jossain artikkelissa joku kehaisi että Suomessa on valtavat määrät tamifluuta ja relenzaa varastossa.

Yhteistyössä