sie oot sen hovikuljettaja.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kattos vaan, kuukkelihan se tänne tupsahti, vaan mä oon kohta lähdössä hakeen ukkoa töistä ku ei se onneton halua bussilla kulkea. On olevinaan niin porvaria että :kieh: :kieh:
hankkis kakkosauton talouteen prkle :kieh:
oon tainu hemmotella sen piloille :kieh: :kieh: jos mä ostaisin tuolle sukset niin se voisi lykkiä niillä työmatkatAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot sen hovikuljettaja.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kattos vaan, kuukkelihan se tänne tupsahti, vaan mä oon kohta lähdössä hakeen ukkoa töistä ku ei se onneton halua bussilla kulkea. On olevinaan niin porvaria että :kieh: :kieh:
tosi hyvä idea ja luulen et mieheskii ihastuu ajatuksee.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:oon tainu hemmotella sen piloille :kieh: :kieh: jos mä ostaisin tuolle sukset niin se voisi lykkiä niillä työmatkatAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie oot sen hovikuljettaja.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kattos vaan, kuukkelihan se tänne tupsahti, vaan mä oon kohta lähdössä hakeen ukkoa töistä ku ei se onneton halua bussilla kulkea. On olevinaan niin porvaria että :kieh: :kieh:
okke,nähhää. :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kyl se on nyt lähdettävä ettiin auto tuolta lumen alta =) :wave:
Morjensta! Mistä sinä haluat kotiin???? Ootko jossain reissussa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: MÄ HALUAN KOTIIN
Suomessa olen reissussa....mä haluan Israeliin....no, tää purkaus meni ohi taas antteeksi vain....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Morjensta! Mistä sinä haluat kotiin???? Ootko jossain reissussa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: MÄ HALUAN KOTIIN
Miks Israeliin?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Suomessa olen reissussa....mä haluan Israeliin....no, tää purkaus meni ohi taas antteeksi vain....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Morjensta! Mistä sinä haluat kotiin???? Ootko jossain reissussa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: MÄ HALUAN KOTIIN
siellä on mun kotiAlkuperäinen kirjoittaja erka:Miks Israeliin?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Suomessa olen reissussa....mä haluan Israeliin....no, tää purkaus meni ohi taas antteeksi vain....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Morjensta! Mistä sinä haluat kotiin???? Ootko jossain reissussa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: MÄ HALUAN KOTIIN
Jaa! en oo tiennytkään! =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:siellä on mun kotiAlkuperäinen kirjoittaja erka:Miks Israeliin?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Suomessa olen reissussa....mä haluan Israeliin....no, tää purkaus meni ohi taas antteeksi vain....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Morjensta! Mistä sinä haluat kotiin???? Ootko jossain reissussa?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui :wave: MÄ HALUAN KOTIIN
en ole juuri mainostanut asiaa...nyt piti vain vähän avautua....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa! en oo tiennytkään! =)
Sulla on sitten monta kotia!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en ole juuri mainostanut asiaa...nyt piti vain vähän avautua....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa! en oo tiennytkään! =)
On...mutta sinne menen varmaan viettämään vanhuudenpäiviä. Tai sellainen olisi suunnitelma.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Sulla on sitten monta kotia!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:en ole juuri mainostanut asiaa...nyt piti vain vähän avautua....Alkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa! en oo tiennytkään! =)