Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

Mää en tiä onks mul sitte enää työpaikkaa ku hoitovapaa loppuu... tai kai se nyt viäl pari vuotta ainaki on siellä jemmassa mut kun kunnat yhdistyy niin saattaa vaikuttaa työpaikkoihin tai ainakin niin on kunnanisät sanoneet et pahimmassa tapauksessa vois noin käydä. Kuntaliits näyttää aika todennäköiseltä mut suunnitelmat vasta ihan alussa. Eiköhän tommoset prosessit kestä aika kauan!?! :whistle:
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä kävin vaateostoksilla myös itselleni. Mä oon onnellinen niistä vaatteista!! Sain ittellenikin kivoja vaatteita ja voi käyskennellä ihmisten ilmoilla :D
Jee...katos tuonne mitä mä eilen löysin
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2190730/shoppailuja/
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mää en uskalla mennä ees saunaan ku en haluu et tää olotila pahenee...kattoo huomenna sitte jos jo uskaltais mennä jos ei pahempaa kuumetta oo tullu!
:hug: valkosipulia
Hmmm, voiskohan tuo auttaa :whistle: en oo koskaan kokeillu!
Resepti seuraava....
litra kiehautettua vettä
kuusi sitruunan mehu+iso läjä valkosipulisiivuja (yö jääkaappiin)
vesi ja mehu+valkosipulit yhdistetään ja lisätään hunajaa...sitten juodaan päivittäin aamulla desi....
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä kävin vaateostoksilla myös itselleni. Mä oon onnellinen niistä vaatteista!! Sain ittellenikin kivoja vaatteita ja voi käyskennellä ihmisten ilmoilla :D
Jee...katos tuonne mitä mä eilen löysin
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2190730/shoppailuja/
Makee hattu!!
ja poika iavan innoissaan siitä
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun kans täytyy sitte joskus kun palaan työelämään niin ostaa ajanmukaiset vaatteet! Viime vuosina en oo ostellu ittelleni mitään ja jopa kenkä ostokset on suht kurissa pysyneet (pientä kenkäfriikin vikaa :ashamed: )
mulle taas tuo vaatteiden ja kenkien keräily on ihan harrastus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Mun kans täytyy sitte joskus kun palaan työelämään niin ostaa ajanmukaiset vaatteet! Viime vuosina en oo ostellu ittelleni mitään ja jopa kenkä ostokset on suht kurissa pysyneet (pientä kenkäfriikin vikaa :ashamed: )
mulle taas tuo vaatteiden ja kenkien keräily on ihan harrastus :D
Joo kyl määkin tykkäisin niitä hankkia mut mulla se on myös rahakysymys kun täällä hoitovapaalla oon kituuttanu ja tuun kituuttamaan vielä pitkään.
 

Yhteistyössä