Herra Majuri
Mä meinaan kännätä ja kellistää tuon naapuritalon yh-mammanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Mä meinaan kännätä ja kellistää tuon naapuritalon yh-mammanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Jaa ootkos sinä mies ohoi sie kostaja? mistä moinen nikki?Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:Mä meinaan kännätä ja kellistää tuon naapuritalon yh-mammanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
No kyl ne sinne mahaan jäi muhimaan ei ne sieltä hyppimällä minnekään lähteny :headwall: . Just ku olin saanu puol kiloo painoo putoomaan...Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave: moikkelis ja anna niitten pullien vaa muhia.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mun täytyy taas mennä kun on iltapuuhat meneillään :wave:
Mut kauhee morkkis kun upotin itseeni kaks kermapullaa... Yritin hyppii trampoliinilla pullat pois mut tuskin onnistu :headwall:
Laitatko siihen päälle jotain?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt mä syön näkkäriä :xmas: :saint: :headwall: :headwall:
Juu, munat on tallellaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa ootkos sinä mies ohoi sie kostaja? mistä moinen nikki?Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:Mä meinaan kännätä ja kellistää tuon naapuritalon yh-mammanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Polar viittätoistaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Laitatko siihen päälle jotain?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nyt mä syön näkkäriä :xmas: :saint: :headwall: :headwall:
Mitä mehua?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä syön mehua
Älä liikaa kännää tai kellistyt pian itte ennen ku ehdit naapuriin saakkaAlkuperäinen kirjoittaja Kostaja:Juu, munat on tallellaAlkuperäinen kirjoittaja erka:Jaa ootkos sinä mies ohoi sie kostaja? mistä moinen nikki?Alkuperäinen kirjoittaja Kostaja:Mä meinaan kännätä ja kellistää tuon naapuritalon yh-mammanAlkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä viikonloppusuunnitelmia teillä on?
Noh, eipä sillä ole mitään merkitystä...mutta välillä pitää saada jotain hyvääkin.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mitä mehua?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä syön mehua
Oon siis miettiny et onko sillä laihtumisen kannalta paljonkin merkitystä että mitä mehua se on?
Huomenta! Mul on kurkku kipee ja viluttaa ...voihan rähmä! Oon aivastellut viimepäivinä ja tätä se siis enteili. Tosin on lapsetkin aivastellut että.... saas nähdä mitä tuleman pitää!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pöö!
Voivoi :ashamed: . Mä oon jo vähän parempi.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Huomenta! Mul on kurkku kipee ja viluttaa ...voihan rähmä! Oon aivastellut viimepäivinä ja tätä se siis enteili. Tosin on lapsetkin aivastellut että.... saas nähdä mitä tuleman pitää!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pöö!
Tervetuloa mukaan! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Meinaan olla (syysloma) lomaleskenä koko viikon, mies ja osa lapsista lähti reissuun.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Meinaan olla (syysloma) lomaleskenä koko viikon, mies ja osa lapsista lähti reissuun.
Lähtivätkö kauaskin?Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Tänks =)Alkuperäinen kirjoittaja erka:Tervetuloa mukaan! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Pohjoseen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Lähtivätkö kauaskin?Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Jaa! Siellä taitaa jossain jo olla luntakin?!Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Pohjoseen.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Lähtivätkö kauaskin?Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave:
Oliko sulla kuumetta?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Voivoi :ashamed: . Mä oon jo vähän parempi.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Huomenta! Mul on kurkku kipee ja viluttaa ...voihan rähmä! Oon aivastellut viimepäivinä ja tätä se siis enteili. Tosin on lapsetkin aivastellut että.... saas nähdä mitä tuleman pitää!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Pöö!
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave:Alkuperäinen kirjoittaja VieriväKiviEiSammaloidu:Uusi täällä, tai ainakin melkein :wave: