Ketjuntappajat Osa 1 #Uusi sukupolvi#

BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Tarttis varata aika yhelle tutulle hierojalle ku on selvä ihan jumissa. Töissä sitä vaan kökkii koneen ääressä kaikkea muuta kuin ergonomisessa asennossa vaik on kuin panostettu työergonomiaan :kieh:
auts....ehdottomasti kannattaa, ettei selkä mee ihan jäykäks
 
no niin..konstit on monet näin naisen logiikalla eli kuivatin termostaatin tukankuivaajalla :D :ashamed: . Nyt kun laitoin pakastimen päälle niin näyttääkin 39 astetta plussaa :whistle: . No jos se toehopakastus nyt kuitenkin viilentäis sen nopeesti tai isännällä on ihmettelemistä kun tulee kotiin. pöydällä oli vaan aamulla lappu et sulata pakastin eli työtä käskettyä...
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
no niin..konstit on monet näin naisen logiikalla eli kuivatin termostaatin tukankuivaajalla :D :ashamed: . Nyt kun laitoin pakastimen päälle niin näyttääkin 39 astetta plussaa :whistle: . No jos se toehopakastus nyt kuitenkin viilentäis sen nopeesti tai isännällä on ihmettelemistä kun tulee kotiin. pöydällä oli vaan aamulla lappu et sulata pakastin eli työtä käskettyä...
:LOL: :LOL: mä olisin voinut tehdä ihan samoin.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä ostin lapsille talvipipoja ja parit rukkaset 130?:lla :eek: Maksaa ihan hunajata noi asusteet :kieh:
:eek: :eek: :eek: Kauhee mikä hinta!!!

nii justiinsa, vaan kerrankin halusin ostaa uutta ku suurin osa pipoista ja rukkasista on sukulaisilta saatuja tai kirpparilta ostettuja enemmän tai vähemmän kulahtaneita. :D
monetkos ostit....tuolla hinnalla luulis monet jo saavan :eek:
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
oot kyl booty sen näköinen et sulla riittää tarmoa vaikka maratonille kera rattaiden ja koiran
juu, mä haluun kiinteytyä....mä haluun haluun....keväällä on Destaque kokeet ja silloin on pakko olla kunnossa....
 

Yhteistyössä